گرافیک موشن چیست؟

گرافیک موشن چیست؟

گرافیک موشن (موشن گرافیک )یکی از ایده های جدید پرطرفدار امروز است اگر صاحب یک برند تجاری هستید و یا حتی یک فروشگاه کوچک دارید و به دنبال افزایش درآمد هستید، بهترین راه برای افزایش فروش و طبیعتا کسب درآمد بیشتر استفاده از تبلیغات می باشد. تبلیغات انواع مختلفی دارد و شما باید بهترین نوع آن را برای خودتان انتخاب کنید.

یکی از بهترین راه هایی که برای استفاده از تبلیغات مناسب و کسب درآمد بیشتر وجود دارد بهره بردن بردن از ویژگی هایی است که پیام و محتوای مد نظر شما را به صورت متحرک به مخاطبانتان منتقل می‌کند. به چنین چیزهایی گرافیک موشن گفته می شود. واژه موشن در زبان فارسی پویا معنی می شود.

در حقیقت هر چیزی که دارای تحرک باشد در زبان ما می توانیم آن را به موشن تعبیر کنیم. شما با استفاده از گرافیک موشن می توانید پیام های تبلیغاتی و اثرگذاری خودتان را در زمان بسیار کوتاهی و با کیفیت بسیار بالا و به مخاطبان ارسال کنید.

گرافیک موشن ها انواع مختلفی دارند. از جمله گرافیک موشن ها می‌توانیم به ویدیو رئال و ویدیو موشن اشاره کنیم. همچنین یکی از معروفترین گرافیک موشن های موجود در بازار، انیمیشن است که همه ما با انواع مختلف آن خاطرات گوناگونی داریم.

در ساخت گرافیک موشن از ابزار گوناگونی استفاده می شود که اکثر آنها مرتبط با طراحی و گرافیک می باشند.

یکی از معروف ترین نرم افزارهایی که در زمینه گرافیک موشن مورد استفاده قرار گرفته است و می گیرد، نرم افزار فتوشاپ است. همچنین در طراحی این نوع ویدیو های تبلیغاتی از نرم‌افزار پریمایر و تری دی مکس هم استفاده شده است.

آیا ما هم می توانیم گرافیک موشن بسازیم؟

با توضیحاتی که در ابتدای مطلب دادیم حال شاید شما این فکر اشتباه را داشته باشید که هر کسی می‌تواند گرافیک موشن مد نظر خودش را بسازد.

اما حقیقت این است که طراحی موشن گرافیک مانند هر کار دیگری نیازمند دانستن دانش های مرتبط با آن و آشنایی با ابزار مختلفی که در این زمینه مورد استفاده قرار می گیرد.

پیشنهاد ما به شما این است که اگر واقعاً علاقه به یادگیری ساختن موشن گرافیک دارید و از طرفی نیاز مبرم به طراحی یک موشن گرافیک برای کار خودتان هم دارید، همزمان هم آموزش را شروع کنید و هم از شرکت های تبلیغاتی درخواست کنید موشن گرافیک های مورد نظرتان را فعلاً برای شما بسازند.

در این زمینه می توانید از مجموعه ما هم بهره بگیرید. در مجموعه ما هم می توانید سفارش موشن گرافیک های با کیفیت را بدهید

در مجموعه ما بهترین طراحان و اساتید گرافیک موشن در سراسر کشور وجود دارند و مطمئناً نظیر آنها را شما در هیچ مجموعه دیگری یافت نخواهید کرد.

البته مخاطبان کارهای ما بسیار زیاد هستند و داوطلبان کلاس های ما هم برای ثبت نام در کلاس های همواره با هم هم رقابت دارند.

شما هم اگر می خواهید فرصت بی نظیری که برای این ایجاد شده است را از دست ندهید هر چه سریعتر برای سفارش یک موشن گرافیک با کیفیت و مجموعه اینترنتی ما مراجعه کنید و این فرصت را از دست ندهید.

 

Rate this post
, , , ,
نوشتهٔ پیشین
بازار کار طراحی لوگو چگونه است؟
نوشتهٔ بعدی
مهم ترین نکات طراحی لوگو و اصول اولیه آن برای یک طراحی حرفه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.