رشته طراحی لوگو در دانشگاه

طراحی لوگو و آرم در حیطه کدام رشته است ؟

رشته طراحی لوگو در صدر رشته های بازار تجارتی و رقابتی امروزه است شرکتهای بزرگ تجاری و حتی فروشگاه‌های کوچک به دنبال آن هستند که با تبلیغات گوناگون خریداران خودشان را به نحوی افزایش دهند و در نتیجه افزایش درآمد برسد. طراحی لوگو و آرم در حیطه ی رشته گرافیک است.  یکی از بهترین و آسانترین راه های تبلیغات که از مهم‌ترین آنها هم محسوب می‌شود ، داشتن یک لوگو برای شرکت می باشد. لوگو می تواند مهمترین اهداف و برنامه های تجاری یک شرکت را به آسان ترین شکل به مخاطب انتقال دهد. همچنین با توجه به شکل و جذابیتی که لوگو دارد تا مدت زمان طولانی در ذهن مخاطب باقی می‌ماند و هر زمان که به محصولات شرکت نیاز داشته باشد با یادآوری آن را به سراغ محصولات مورد نیازش از آن شرکت میرود. اما یک نکته بسیار مهم که باید در این مطلب به آن اشاره کنم این است که هر کسی این امکان را ندارد که بتواند یک لوگوی باکیفیت را طراحی کند. طراحی لوگو  نیازمند یادگرفتن آموزش‌های خاص و ویژه‌ای است که در  طراحی لوگو به آن ها پرداخته می شود.

نرم افزار ساخت لوگو موشن

طراحی لوگو در شیراز رشته طراحی لوگو

رشته طراحی لوگو در دانشگاه

لوگو از جزئیات و ظرافت های بسیار زیادی برخوردار است و طبیعتاً کسی که در رشته طراحی لوگو کسب علم می کند به خوبی می تواند این جزئیات را شناخته و بر اساس آن بهترین راه را برای طراحی لوگو برای یک شرکت انتخاب کند. رشته طراحی لوگو از شاخه های رشته گرافیک محسوب می شود و در کشور ما نیز در سال های اخیر رشد قابل توجهی از نظر دانشجو داشته است. بسیاری از دانشگاه‌های هنری کشور ما و یا دانشگاه های مرتبط با علوم کامپیوتر رشته طراحی لوگو را در دانشگاه خود تدریس می‌کنند. پس شما برای آنکه بتوانید یک طراح لوگو ماهر شوید نیاز است به سراغ رشته طراحی لوگو بروید. اما بهتر است این نکته را هم بدانید که در بسیاری از آموزشگاه های خارج از دانشگاه هم رشته طراحی لوگو تدریس می‌شود و شما می‌توانید از آن طریق هم این رشته را یاد بگیرید.

 

رشته طراحی گرافیک چیست ؟

رشته طراحی گرافیک یکی از رشته‌های هنری است که به طراحی و توسعه ایده‌های بصری و ارتباطی می‌پردازد. در این رشته، طراحان گرافیک با استفاده از اصول طراحی، رنگ، فرم، نور و سایر عناصر بصری، به ایجاد طرح‌هایی برای محصولات، خدمات و کمپین‌های تبلیغاتی می‌پردازند. طراحی گرافیک شامل بسیاری از زمینه‌های مختلف است که به طراحان این رشته اجازه می‌دهد تا در زمینه‌های مختلفی از جمله طراحی لوگو، طراحی بسته بندی، طراحی وب، طراحی کتاب و مجله، طراحی تبلیغاتی، طراحی پوستر، طراحی فیلم و انیمیشن و … فعالیت کنند. هدف اصلی طراحی گرافیک ارائه یک پیام یا ایده خلاقانه و جذاب به مخاطبان است و در این راستا، طراحان گرافیک باید با داشتن دانش و مهارت‌های لازم در زمینه‌های مختلف، به ارائه ایده‌های بصری خلاقانه و جذاب برای مخاطبان بپردازند. این رشته عموما در دانشگاه های هنر تهران، اصفهان و شیراز ارائه میگردد.

طراحی لوگو در شیراز رشته طراحی لوگو

بهترین راه برای فرا گرفتن رشته طراحی لوگو

اگر علاقه دارید  طراحی لوگو را در خارج از فضای دانشگاهی تجربه کنید باید به سراغ آموزشگاه های معتبر بروید که در این زمینه فعالیت دارند. آموزشگاه ای که شما باید به سراغ آن بروید طبیعتاً در شرایط فعلی جامعه که امکان فعالیت های حضوری وجود ندارد، باید به خوبی بتواند در بستر فضای مجازی آموزشهای مناسب را برای شما ارائه دهد. بسیاری از آموزشگاه هایی که در فضای مجازی فعالیت می کنند متاسفانه تنها به شکل رفع تکلیف عمل می کنند و تنها با آموزش های مختصر سعی دارند کلاس های خودشان را جمع و جور کنند. اما در مجموعه اینترنتی ما شما می توانید بهترین نحوه کلاس های اینترنتی  طراحی لوگو را تجربه کنید. در مجموعه ما اولویت اول و آخر یاد گرفتن کامل مباحث توسط شما می باشد. اساتیدی که در آموزشگاه اینترنتی ما برای رشته طراحی لوگو حضور دارند سال‌های سال در این زمینه فعالیت کرده‌اند و سابقه و تجربه بسیار خوبی برخوردارند. البته ما هیچ راهی نداریم که شما در مجموعه اینترنتی ما آموزش طراحی لوگو را یاد بگیرید. در واقع این یک فرصت طلایی برای شما میباشد و میتوانید با انتخاب آن از این فرصت استفاده کنید و یا با انتخاب نکردن آن در آینده حسرت آن را بخورید.

 

 

3.6/5 - (7 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
لمپوست بنر تبلیغاتی چیست؟
نوشتهٔ بعدی
طراحی کارت ویزیت برای کسب و کار های صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.