هدف نهایی یک بروشور منجر به عملی مانند فروش است

هدف نهایی یک بروشور منجر به عملی مانند فروش است

هدف نهایی یک بروشور و طراحی کاتالوگ معرفی محصول جهت بازاریابی و در نهایت فروش آن است قبل از تحقق این امر ، مشتری باید بروشور را برداشته و باز کند!

۸ عنصر اصلی طراحی بروشور

 

هشت عنصر در طراحی بروشور وجود دارد که می تواند احتمالاینکه شخصی شما را انتخاب می کند افزایش دهد. در اینجا دستورالعمل هایی آورده شده است که می توانند به شما کمک کنند یاد بگیرید چگونه یک بروشور بسازید که نتایج قابل قبول به دست آورید

هدف نهایی طراحی کاتالوگ

با توجه به جلد ، توجه را هدایت کنید.

جلدی ایجاد کنید که نظر مشتری یا مشتری بالقوه را به خود جلب کند. چنین جلدی دارای طرحی بدون سر و صدا است و به طور معمول از سه عنصر تشکیل شده است: یک تصویر برجسته ، آرم شرکت و عبارتی که خواننده را برای اطلاعات بیشتر مجذوب خود می کند. عبارات به صورت بزرگ ، معمولاً کمتر از ده کلمه هستند و در بالای بروشور قرار می گیرند.

با متن جذاب توجه را جلب کنید

طراحی جلد ممکن است باعث ایجاد مکث در افراد شود ، اما عبارت روی جلد دعوت نامه برداشتن بروشور و خواندن آن است.

چند روش وجود دارد که باعث ایجاد حس کنجکاوی خواننده برای بررسی بیشتر می شود. یک تکنیک این است که یک سوال در جلد بپرسید و در داخل به آن پاسخ دهید. روش دیگر شروع عبارتی روی جلد و ادامه آن در داخل بروشور است.

چرخه ی رنگی ایجاد کنید.

رنگ راهی عالی برای تنظیم حالت پیام شماست. اگر تجارت یا خدمات شما سرگرم کننده و غریب است ، رنگهای روشن به تقویت این درک کمک می کنند. رنگ های خنثی برای پیام جدی تر تجاری مناسب ترند.

فونت و اندازه قلم را مناسب انتخاب کنید.

انتخاب قلم مناسب روش دیگری برای تنظیم حالت پیام شماست. همچنین ، از آسان خواندن فونت اطمینان حاصل کنید. شما نمی خواهید خواندن پیام شما با فونتی پرزرق و برق  دشوار باشد.

برای برجسته کردن اهمیت اطلاعات از اندازه های مختلف استفاده کنید. مهمترین اطلاعات باید در بزرگترین اندازه با زیرعنوانها با قلم کوچکتر باشد.

اندازه های مختلف نیز به ایجاد علاقه بصری کمک می کند.

طراحی جلد ممکن است باعث ایجاد مکث در افراد شود ، اما عبارت روی جلد دعوت نامه برداشتن بروشور و خواندن آن است.

هدف نهایی طراحی کاتالوگ

از فضای سفید به صورت استراتژیک استفاده کنید

فضای خالی به اندازه تصاویر و متن مهم است. با استفاده استراتژیک از فضای سفید بروشور شما بهم ریخته و بیش از حد به نظر نمی رسد. از فضای سفید می تواند برای جلب توجه به تصاویر و یا اطلاعات اصلی استفاده شود.

با باکس  سازماندهی کنید

جعبه ها ابزار دیگری برای جلب توجه به تصاویر و یا اطلاعات اصلی است. اینها را کم استفاده کنید. در غیر این صورت ، هدف استفاده از آنها را از دست می دهید.

یک پوشه مناسب انتخاب کنید

بروشور تاشو دو نوع متداول دارد

1-Z-fold و trifold

2-Z-fold

وقتی استفاده می شود که اطلاعات زیادی ارائه میشود.

هر بار فقط یک پنل نمایش داده می شود و این ارائه به شما کمک می کند تا خواننده با بمباران اطلاعات زیاد روبرو نشود.

trifold-3

طرح اولیه سه گانه برای بروشورهایی با اطلاعات کمتر و تصویر مرکزی بزرگ مناسب است

بروشور را مثل عکس به زندگی بیاورید.

تصاویر روش دیگری برای برقراری ارتباط پیام شرکت شما بدون استفاده از متن است. با این حال زیاد به آنها اعتماد نکنید. فقط از حدود 2-4 عکس استفاده کنید تا خواننده بیش از حد تحت فشار قرار نگیرد.

اکنون شما ایده ای را در مورد طرح اولیه بروشور دارید. از این اطلاعات برای طراحی بروشوری استفاده کنید که تأثیر مطلوبی از تجارت شما ایجاد کند. بروشور طراحی شده شما می تواند به افزایش مهمترین نتیجه شرکت شما کمک کند.

باکس ها ابزار دیگری برای جلب توجه به تصاویر و یا اطلاعات اصلی است.

5/5 - (1 امتیاز)
, ,
نوشتهٔ پیشین
آتلیه عکس و فیلم رویای جاوید
نوشتهٔ بعدی
کاربرد لوگو موشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.