طراحی پوستر تبلیغاتی ، نحوه طراحی برای جذب بیشتر مشتری

چگونگی طراحی  پوستر تبلیغاتی 

برای  طراحی پوستر  تبلیغاتی موثر و جذاب نیز مانند طراحی کاتالوگ اطلاعاتی که می خواهید به صورت زیبایی پسند نشان دهید بسیار مهم است

هنگامی که می خواهید تجارت ، یک محصول یا یک رویداد یا نمایشگاه را تبلیغ کنید ، یک پوستر تبلیغاتی که در منطقه ای با رفت و آمد زیاد قرار گرفته است می تواند توجه بسیاری را به آنچه تبلیغ می کنید جلب کند. با این حال ، قرار دادن نوشتار زیاد روی پوستر اگر از نظر بصری جالب نباشد ، باعث جلب توجه نخواهد شد.

متناوباً ، احتمال دارد مردم با سردرگمی در مورد هدف پوستر از کنار آن بگذرند ، باید بدانید تصویری که عملاً هیچ اطلاعاتی در مورد محصول ، رویداد یا خدمات شما ندارد ، به درد شما نمی خورد. به همین دلیل طراحی یک پوستر موثر و جذاب که اطلاعاتی را که می خواهید به صورت زیبایی پسند ارائه دهید نشان دهد بسیار مهم است.

پیام پوستر تبلیغاتی خود را برنامه ریزی کنید

آنچه برای طراحی  پوستر تبلیغاتی می گویید مهم است. به همین دلیل است که باید قبل از اینکه روی چیدمان کار کنید ، در مورد آنچه می خواهید بگویید بسیار فکر کنید.

یک پوستر خوب ارائه دهید و در نظر بگیرید که چه اطلاعاتی باید در تبلیغ گنجانده شود. شما باید فقط اطلاعاتی را که مصرف کنندگان در واقع باید بدانند با دوری از درج جزئیات زیاد ، ارائه کنید.

به عنوان مثال اگر در حال تبلیغ یک نمایشگاه هستید ، باید تاریخ ، زمان و مکان و همچنین سرگرمی که برای بازدیدکنندگان در نظر گرفتید را در متن داشته باشید.

برای تبلیغ یک محصول جدید ، شما باید به سرعت توصیف کنید که چه محصولی است و چه نکته ای آن را منحصر به فرد کرده است ، همچنین زمان عرضه ، نام محصول و مکانی که مردم می توانند آن را پیدا کنند را فراموش نکنید.

اگر محصولی  همه جا در دسترس باشد ، یا اگر از خط تولید شما خارج شده باشد ، نیازی به درج اطلاعات آن ندارید.

هنگام در نظر گرفتن رنگ ها ، سعی کنید به سایه هایی فکر کنید که با یکدیگر تضاد دارند ، زیرا این باعث می شود پوستر شما از نظر بصری جذاب تر و خواناتر شود

طوفان فکری راه بیندازید

بیشتر افراد هنگام کار با قلم و کاغذ خلاقیت بیشتری نسبت به کار با کامپیوتر دارند. بنابراین ، زمان ایده پردازی برای ارایه  یک تصویر خوب ، ممکن است بخواهید قبل از نگرانی در مورد نتیجه نهایی ، شروع به طرح زدن روی یک کاغذ کنید ، حتی اگر فقط دایره ها ، مربع ها و مثلث هایی را طراحی کنید که نشان دهنده چیزی در ذهن  شماست.

در این مرحله نیازی نیست که طرح خود را نهایی کنید بلکه فقط در مورد چگونگی شکل ظاهری پوستر خود ایده پردازی کنید.

تصمیم بگیرید که آیا می خواهید از عکسی از محصول خود ، آرم شرکت خود و یا یک تصویر گرافیکی یا نقاشی استفاده کنید که نمایانگر جلوه ای از تبلیغات شما باشد.

برای مثال در تبلیغ نوشیدنی های انرژی زا ، می توانید تصویری از بطری نوشیدنی را در پس زمینه  داشته باشید ، یا می توانید تصویری از شخصی در یک رویداد موتور سواری داشته باشید که لوگو شما در گوشه زمین بازی قرار دارد.

هنگام انتخاب رنگ ها ، سعی کنید به سایه هایی فکر کنید که با یکدیگر تضاد دارند ، زیرا این باعث می شود پوستر شما از نظر بصری جذاب تر و خواناتر شود..

همه امکانات را امتحان کنید

اگر شما هنرمند گرافیست نیستید ، ممکن است بخواهید یک طراح گرافیک برای طراحی  پوستر تبلیغاتی  خود استخدام کنید . یا اگر مطمئن نیستید، می توانید برنامه های رایگان پوستر سازی آنلاین را دنبال کنید ، همیشه می توانید یک برنامه ساز پوستر را روی گوشی خود دانلود کنید و  بازی کنید تا ببینید آیا نتایج طراحی خود را دوست دارید یا نه.

به یاد داشته باشید که گرچه تصاویر است که توجه مردم را به پوستر شما جلب می کند ، با این حال باید مطمئن شوید که متن درج شده کوتاه است و به راحتی روی تصویر خوانده می شود. حتماً از فضاهای منفی استفاده کنید تا پوستر به هم ریخته به نظر نرسد. همچنین ، همیشه فونتی را انتخاب کنید که حتی از فاصله دور نیز قابل خواندن باشد.

تبلیغات آتلیه ها، تبلیغات آرایشی و زیبایی، تبلیغات دسر و شیرینی، تبلیغات دیگر مشاغل، تبلیغات رستوران ها و کافی شاپ ها، تبلیغات شرکت های تشریفاتی، تبلیغات مراکز تفریحی، تبلیغات مبلمان و کالای خواب، تبلیغات مراکز تفریحی، تبلیغات مزون ها، تبلیغات معماری و دکوراسیون داخلی، تبلیغات پزشکان، تبلیغات گردشگری، طراحی وب سایت و سئو، عکاسی و فیلمبرداری از همایش ها، مجله تبلیغاتی، مزایای تبلیغات محیطی، طراحی کاتالوگ در تهران، دسته نمونه طراحی لوگو، سفارش آنلاین طراحی لوگو، آگهی نامه ساینا 26، نمونه کارها، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، مجله 29 ساینا، چاپ هولوگرام و برچسب اموال، مطالب سایت

5/5 - (2 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
دسر و شیرینی بهاری
نوشتهٔ بعدی
شغل طراحی موشن گرافیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.