سیستم نور بیلبورد

سیستم نور بیلبورد چگونه باید باشد؟

بیلبورد ها به عنوان یکی از بهترین راههای تبلیغاتی شناخته می شوند و یکی از مهم ترین مسائلی که در مورد آنها وجود دارد و ما می‌توانیم به آن بپردازیم مسئله سیستم نور بیلبورد ها است. قطعاً برای اینکه بیلبوردها در شرایطی مثل مکان های تاریک و یا در بزرگراه ها در هنگام شب که نیاز جدی به نور وجود دارد، باید برای آنها سیستم نور مناسبی آماده شود.

اما این سیستم نور چگونه باید باشد و در چه شرایطی باید قرار بگیرد که برای بیلبوردها مناسب باشد. در مورد سیستم نور بیلبورد در ادامه توضیحات بیشتری را خدمت شما بیان خواهیم کرد.

اجاره بیلبورد تبلیغاتی نبش تقاطع شیخ صدوق اصفهان
بیلبورد تبلیغاتی نبش تقاطع شیخ صدوق اصفهان

چرا  نور بیلبورد ها اهمیت دارد؟

با توجه به اهمیت تجاری و تبلیغاتی که بیلبوردها دارند بهترین بیلبورد در اصفهان باید برای آنها آماده شود. چندین نکته باید در آماده‌سازی نور بیلبوردها مورد توجه قرار گیرد. اولین نکته‌ای که در این زمینه باید به آن توجه شود این است که سیستم نوری که برای بیلبوردها آماده می‌شود باید به گونه‌ای باشد که تمام سطح بیلبوردها را پوشش دهد و به میزان مناسب بتواند روشنایی آنها را تامین کند.

نکته دیگری که در مورد سیستم نورپردازی بیلبوردها می توانیم به آن اشاره کنیم این است که باید به صورت یک دست در کل مساحت بیلبوردها پخش شود و نباید بخشی از آنها نور بیشتری داشته باشد و بخشی دیگر بانورکم نمایش داده شود.

شما باید از پروژکتور هایی برای نورپردازی بیلبوردها استفاده کنید که کیفیت بسیار بالایی داشته باشند و از عمر بالایی هم برخوردار باشند. اگر بتوانید از پروژکتور هایی برای نورپردازی استفاده کنید که در برخی زمان‌ها چندین نور را بر روی بیلبورد شما نمایش دهند قطعاً اثرگذاری کار بیلبوردهای تبلیغاتی خودتان را هم به شکل قابل توجهی افزایش داده است که این موضوع برای شما به شدت مفید خواهد بود.

Rate this post
نوشتهٔ پیشین
اصول و اهمیت طراحی کاتالوگ
نوشتهٔ بعدی
فرایند طراحی لوگوی رسانه هنر برتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.