طراحی لوگو برای برندهای آرایشی و بهداشتی

طراحی لوگو برای برندهای آرایشی و بهداشتی

چطور لوگوی مناسبی در صنعت زیبایی داشته باشیم ؟

طراحی لوگو برای برندهای آرایشی و بهداشتی : ساخت لوگو آرایشی و بهداشتی در صنعت زیبایی باعث ایجاد رقابت های شدیدی بین صاحبان این دسته مشاغل شده است .

یک عنصر مهم برای متمایز شدن لوگوی برند آرایشی شما نام تجاری شماست که در طراحی لوگو نقش مهمی دارد .

طراحی لوگو برای برندهای آرایشی و بهداشتی
طراحی لوگو برای برندهای آرایشی و بهداشتی

برای اینکه یک لوگوی آزایشی موفق داشته باشید سعی کنید مخاطبان این حرفه را دریابید و طبق سلیقه آنان پیش ببرید .

موارد مهم در ایجاد لوگو آرایشی و بهداشتی :

شما باید تمام موارد لازم اعم از تصاویر، رنگ ، فونت مورد نظر و … را در نظر بگیرید  و با کنار هم قرار دادن و تجسم نتیجه نهایی لوگوی خود ، آنرا خلق کنید .

تایپوگرافی

فونت هایی که برای خلق لوگوی خود به کار می برید در رساندن پیام مورد نظر شما به مخاطب کمک می کند .

با استفاده از فونت مناسب می توانید لوگوی زیباتری داشته باشید و باعث شود لوگوی شما توجه مخاطبان را جلب کند و در ذهنشان بماند .

انتخاب رنگ

انتخاب رنگ اصلی ترین و مهم ترین ابزار ساخت لوگو آرایشی بهداشتی است . سعی کنید از رنگ هایی استفاده کنید که تاثیر روی احساسات مخاطب بگذارد و مفهوم برندتان را به خوبی به تصویر بکشد .

شما می توانید با توجه به مفهوم رنگ ها نیز از آن ها استفاده کنید . برای مثال رنگ بنفش در لوگو ها تا حد زیادی قابل اعتماد بودن شما را نشان می دهد .

شکل لوگو

سعی کنید در طراحی شکل لوگوی خود متفاوت باشید . عمده زیادی از لوگو های آرایشی بهداشتی شکل گرد دارند . داشتن لوگویی با شکل متفاوت می تواند شما را خاص جلوه دهد .

شعار کوتاه

می توانید به همراه آرم و اسم خود یک پیام کوتاه نیز در لوگوی خود درج کنید . این باعث جلب اعتماد مشتریان شما می شود و مشتریان زیادی را جذب برند شما می کند .

ایده طراحی لوگو برای برند آرایشی بهداشتی

در طراحی لوگو برند های آرایشی باید از عناصری استفاده کرد که بدون نیاز به گفتن حتی یک کلمه ، مجموعه ی کاملی از اطلاعات برند شما را به مخاطب منتقل کند . اغلب برند های معتبر فقط از نماد های خود برای شناسایی استفاده میکنند و نام های تجاری را ضروری نمی دانند.

برای مثال می توانید از نشانه های دخترانه مانند ( مو ، دست و یا .. ) استفاده کنید . این نشانه های مشتریان زن را جذب می کند و می تواند در موفق شدن حرفه شما کمک کند .

طراحی لوگو برای برندهای آرایشی و بهداشتی
طراحی لوگو برای برندهای آرایشی و بهداشتی

چطور از لوگو لوازم آرایشی و بهداشتی خود در فضای مجازی استفاده کنیم ؟

در سال های اخیر تقریبا برند های زیادی به خصوص آرایشی بهداشتی برای حضور در رسانه های اجتماعی با کیفیت ترین لوگوها را ساخته اند . اگر می خواهید برند لوازم آرایشی شما موفق شود ، لازم است آنرا در رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید . و تقریبا قرار دادن آن در شبکه اجتماعی اینستاگرام دیده شدن زیادی را به همراه دارد .

برای به نمایش گذاشتن لوگوی خود در اینستاگرام میتوانید کارهای متفاوتی از جمله باز کردن جعبه برند های محصولات و … انجام دهید . به علاوه همیشه فعال باشید تا در ذهن مخاطبان هدف خود تاثیر بیشتری داشته باشید .

5/5 - (1 امتیاز)
, , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
اصول طراحی وب سایت فروشگاهی
نوشتهٔ بعدی
مهمترین اصول طراحی لوگو جواهرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.