طراحی لوگو در تهران ✔️ بهترین طراح لوگو و ضمانت 100% تایید طرح


طراحی لوگو ، یکی از عوامل اساسی در برندسازی است . طراح لوگو خبره با مهارت یک لوگو ماندگار و به یاد ماندنی که برند شما را به طور موثر نشان دهد، طراحی می کند. طراحی لوگویی که با دیدن آن هدف شما طنین انداز شود و ارزش ها و هویت کسب و کار یا برند شما را منعکس کند، ضروری است. انتخاب یک لوگوی منحصربه‌فرد بهبود شناخت و شناسایی برند را ایجاد می‌کند. طراحی لوگو ساده و قابل شناسایی با استفاده از رنگ‌ها و نمادها بسیار حیاتی است. طراحی لوگوی موفق توسط طراح لوگو حرفه ای ، ارتباط نزدیکی با برند برقرار می‌کند و مشتریان را جذب می‌کند؛ این امر هویت برند را تقویت می‌کند و تمایز رقابتی ایجاد می‌کند. پس باید طراحی لوگو را به بهترین شرکت طراحی لوگو در تهران بسپارید.


نقطه شروع برای برندینگ، طراحی لوگو قدرتمند و شایسته است.

فرم ثبت سفارش آنلاینفرم ثبت سفارش آنلاین

دسته بندی لوگوها

سفارش آنلاین طراحی لوگو

  • انواع فایل های مجاز : (jpg, jpeg, png, pdf, doc).
    حداکثر اندازه فایل 1mb (jpg, jpeg, png, pdf, doc)
  • 10 + 1 =

سوالات متداول طراحی لوگو

قیمت طراحی لوگو چقدر است؟

هزینه ثابتی برای طراحی لوگو وجود ندارد. قیمت طراحی لوگو به عواملی همچون نوع لوگو ، تعداد نمونه های اولیه ، مواردی که همراه لوگو ارائه می شود و … بستگی دارد. جهت استعلام هزینه طراحی لوگو و دریافت مشاوره با شماره 09124184600 تماس بگیرید.

مدت زمان طراحی یک لوگو چقدر است؟

حداکثر یک هفته زمان لازم است تا لوگو ی شما آماده شود.

انواع طراحی لوگو در آژانس تبلیغاتی رسانه هنر برتر چیست؟

ما در آژانس تبلیغاتی رسانه هنر برتر انواع لوگو های : لوگو مونوگرام، لوگو ترکیبی، لوگو نوشتاری و …. را طراحی می کنیم.

بهترین طراحی لوگو در تهران

طراحی لوگو در تهران یکی از مهمترین خدماتی است که در برندسازی کسب و کار تاثیرگذار است. لوگو در شناخت برند و کسب و کار اهمیت زیادی دارد. اولین نشانه ای که افراد از کسب و کار شما میبینند لوگو شماست. لوگو معرف کسب و کار است و در یک نگاه می تواند کاربر را جذب و به مشتری بالقوه تبدیل کند. طراحی لوگو کسب و کار شما باید بگونه ای باشد که بتواند ارتباط موثری با مشتری و بیننده برقرار کند. طراح لگو پروسه ای مهم و پر اهمیت است که باید با دقت و زمان کافی به آن پرداخت .

در حال حاضر در تهران و بسیاری از شهرهای دیگر شرکت‌ های بسیاری خدمات طراحی لوگو ارائه می دهند اما مهم کیفیت طراحی و اجرای لوگو متناسب با موضوع کسب و کا و اهداف آن است. بهره مندی از طراح لوگو حرفه ای و تحویل لوگو در زمان مناسب و مطابق با سلیقه و خواسته مشتری  از مهمترین ویژگی های شرکت طرحی لوگو در تهران است . انتظار میرود تا در شهر بزرگ تهران خدمات حرفه ای و با رضایت کارفرما ارائه شود. جهت شناخت بهترین شرکت می توانید نمونه کار های متنوع و با کیفیت را بررسی نمایید و بهتر تصمیم بگیرید.

لوگو هویت یک برند است و شخصیت بِرند را در ذهن مشتری تداعی می کند و قادر است تا برای همیشه در ذهن مخاطَب ماندگار بماند. چهره‌ کسب و کار شما با طراحی لوگو نمایان می شود و عامل شناسایی شما هستند. لوگوها تنها یک تصویر ساده نیستند.

شرکت رسانه هنر برتر با بیش از 14 سال سابقه در زمینه طراحی لوگو همچنان رضایت بسیاری از مشتریان عزیز را جلب کرده است و دارای نمونه کارهای بسیاری در زمینه طراحی انواع لوگو شرکتی ، صنعتی ، پزشکی و … می باشد. تیم حرفه‌ای رسانه هنر برتر با بهره مندی از بهترین طراحان لوگو ، طرح های منحصربفرد و خلاقانه ای را ارائه می دهد.

هدف از طراحی لوگو چیست؟

هدف اصلی از طراحی لوگو، شناختن و شناسایی یک برند، شرکت، سازمان یا محصول است. لوگو به عنوان نماد یا نشانه‌ای منحصر به فرد و قابل تشخیص، برای نمایش هویت و ارتباط بصری با مخاطبان استفاده می‌شود.

در طراحی یک لوگو، به وسیله‌ی رنگ‌ها، شکل‌ها، نوشته‌ها و عناصر بصری دیگر، یک نماد کوچک ایجاد می‌شود که میتواند هویت، فلسفه و هدف یک برند را نشان دهد. لوگوها به عنوان یک عنصر مهم در تبلیغات، بسته‌بندی محصولات، سایت‌ها، مستندات رسمی و سایر زمینه‌های بصری استفاده می‌شوند.

هدف طراحی لوگو در کل می‌تواند عبارت باشد از:

ایجاد شناخت و آشنایی با برند در بین مخاطبان و مشتریان.
نمایش هویت و هدف برند به صورت بصری.
ایجاد اعتماد و تشویق به خرید و استفاده از محصولات و خدمات برند.
ایجاد تمایز و تمام شدن از رقبا.
طراحی لوگو بهتر است با دقت و توجه به مخاطبان و هدف برند انجام شود تا ارتباط قوی‌تری با مخاطبان برقرار شود.

شرکت طراحی لوگو

برای برند سازی موفق اولین چیزی که نیاز دارید طراحی لوگو قدرتمند است که برند شما را به دوش می کشد. لوگو به عنوان نماد یک کسب و کار در نظر گرفته می شود که نشان گر شخصیت و اهداف یک برند است. برای اینکه انتخاب شرکت طراحی لوگو راحت باشد باید در ابتدا سابقه ، تجربه شرکت و نمونه کارهای طراحی لوگو متناسب با حوزه کاری خود را به دقت بررسی کنید. طراحی لوگو برای یک برند فقط یکبار انجام می شود بنابراین از لوگو ارزان و بی کیفیت استفاده نکنید و به دنبال شرکت طراحی لوگو معتبر برای طراحی حرفه ای درخور اعتبار برند خود باشید.

سفارش طراحی لوگو

برای سفارش طراحی لوگو باید هدف از طراحی لوگو برای برند را مشخص کنید سپس انتظارات خود از لوگو و طرحی که مدنظرتان است را برای کارشناسان رسانه هنر برتر به اشتراک بگذارید.حتی اگر میخواهید از طرح یا المان خاصی الهام گرفته شود ، برای ما ارسال کنید تا با دیدی بازتر به انجام سفارش طراحی لوگو شما اقدام کنیم. در نظر داشته باشید سفارش لوگو شما مطابق ویژگی های برند شما و المان های مرتبط با آن طراحی میشود و تا تایید طرح نهایی توسط شما ادامه خواهد داشت. پس از تایید طراحی ، لوگو به صورت برند بوک به شما ارائه خواهد شد. برای ثبت سفارش طراحی لوگو با رسانه هنر برتر تماس بگیرید.

سفارش طراحی لوگو آنلاین

شرکت رسانه هنربرتر به عنوان مجری طرح های گرافیکی خدمات طراحی لوگو را به صورت آنلاین برای سهولت کار شما انجام میدهد. شما می توانید از این صفحه سفارش آنلاین وارد شوید و سفارش خود را ثبت کنید.

طراحی لوگو حرفه ای

طراحی لوگو حرفه ای توسط رسانه هنر برتر با تیم متخصص و حرفه ای با مناسب ترین قیمت برای برندینگ و کسب و کار شما و با بهترین کیفیت.

تا به حال شده برند بزرگی رو بدون لوگو ببینید؟ نه؟ دلیلش اینه که اصلا وجود ندارن. یک لوگو (آرم) تاثیر زیادی بر درک مشتریان از برند شما دارد. پس طبیعتا، شما میخواید که لوگوتون ممتاز باشه. شما تلاش میکنید که مشترهای درست رو جذب و کاری کنید که آن ها عاشق برندتون شوند. پس به لوگوتون به عنوان عکس پروفایل دوست یابی تون نگاه کنید. این چیزی است که باعث میشه مردم علاقه پیدا کنن و سعی کنن که در مورد شما بیشتر یاد بگیرن. بنابراین شما میخواهید که بهترین حالت رو داشته باشید، درسته ؟
لوگوی شما بیشترین تاثیر رو در اولین برداشت از تجارتتان خواهد داشت: به مشتریانتان اطلاعاتی در مورد برندتون خواهد داد و باعث میشود که بدانند آیا برای آنها مناسب است.

فرایند ساخت لوگو تهران توسط رسانه هنر برتر با تیمی متشکل از بهترین طراحان لوگو و با مناسب ترین قیمت برای برندینگ و کسب و کار شما و با بهترین کیفیت ممکن انجام می پذیرد. طراحی لوگو با توجه به سلیقه افراد و حوزه کاری می تواند متفاوت باشد. لوگوهایی که طراحی می‌شوند به صورت لوگوهای نوشتاری، لوگوهای انتزاعی، لوگوهای تصویری، لوگوهای ترکیبی و… غیره هستند. از آنجایی که لوگو یکی از مهمترین عناصر تبلیغاتی و معرفی یک کسب و کار است و اولین چیزی است که مخاطب شما با آن ارتباط برقرار می کند. طراحی مناسب و اصولی لوگو می تواند به تاثیر گذاری برند شما در ذهن مشتری و مخاطب کمک بسیار زیادی نماید.

نکات مهم انتخاب یک طراح لوگو

نمونه کارها و سبک طراح لوگو : نمونه کارهای طراح را بررسی کنید تا کیفیت و سبک کارهای قبلی آنها را ارزیابی کنید. به دنبال تنوع در طرح های آنها باشید تا مطمئن شوید که می توانند با الزامات خاص برند شما سازگار شوند.

تجربه و تخصص: تجربه طراح لوگو در طراحی و درک آنها از اصول برندسازی را بررسی کنید. یک طراح با دانش برندسازی می‌تواند لوگویی ایجاد کند که با ارزش‌های برند شما و مخاطبان هدف همسو باشد.

ارتباط و همکاری: ارتباط خوب برای یک فرآیند طراحی موفق ضروری است. به دنبال طراحي باشيد كه پاسخگو باشد، بازخورد باز و مايل به همكاري براي دستيابي به نتيجه دلخواه شما باشد.

قیمت‌گذاری و جدول زمانی: در مورد ساختار قیمت‌گذاری طراح و جدول زمانی پروژه از قبل بحث کنید تا مطمئن شوید که با بودجه و برنامه شما مطابقت دارند. در مورد هر گونه تجدید نظر یا هزینه اضافی که ممکن است اعمال شود شفاف باشید.

نظرات و توصیفات: برای سنجش میزان شهرت و رضایت طراح لوگو ، نظرات یا توصیفات مشتریان قبلی را بخوانید.

به یاد داشته باشید که مختصری واضح به طراح ارائه دهید، از جمله اطلاعاتی در مورد برند خود، مخاطبان هدف، و هر گونه الزامات یا ترجیحات طراحی خاصی که دارید. این به طراح کمک می کند تا دیدگاه شما را درک کند و لوگویی ایجاد کند که نشان دهنده برند شما باشد.

وظایف یک طراح لوگو چیست؟

درک نیازهای مشتری: طراح لوگو با جمع آوری اطلاعات در مورد تجارت، صنعت، مخاطبان هدف و ترجیحات طراحی مشتری شروع می کند. آنها برای به دست آوردن درک کامل از چشم انداز مشتری و اهداف برندسازی، بحث یا مصاحبه انجام می دهند.

تحقیق و مفهوم سازی: طراحان لوگو در مورد صنعت مشتری، رقبا و روندهای فعلی طراحی تحقیق می کنند. آنها با در نظر گرفتن عواملی مانند روانشناسی رنگ، تایپوگرافی و عناصر بصری که با هویت برند مشتری هماهنگ هستند، ایده ها و مفاهیم مختلفی را برای لوگو بررسی می کنند.

طراحی و طوفان فکری: طراحان لوگو اغلب فرآیند طراحی را با ترسیم ایده ها و مفاهیم اولیه روی کاغذ شروع می کنند. این به آنها کمک می‌کند تا احتمالات مختلف را تجسم کنند و جهت‌های طراحی متنوع را قبل از حرکت به سمت ابزارهای طراحی دیجیتال بررسی کنند.

ایجاد طرح های دیجیتال: طراح لوگو از نرم افزارهای طراحی گرافیکی مانند Adobe Illustrator یا Sketch برای ایجاد نسخه های دیجیتالی مفاهیم خود استفاده می کند. آنها روی اصلاح جهت طراحی انتخاب شده، آزمایش تایپوگرافی، طرح های رنگی و عناصر بصری برای ایجاد یک لوگوی منسجم و جذاب کار می کنند.

تکرار و بازخورد: طراحان لوگو با مشتریان همکاری می کنند، مفاهیم طراحی خود را ارائه می دهند و بازخورد جمع آوری می کنند. آنها بر اساس نظرات مشتری تجدید نظر می کنند و اطمینان حاصل می کنند که لوگو انتظارات مشتری را برآورده می کند و با هویت برند آنها همسو می شود.

نهایی کردن طرح: هنگامی که کارفرما طرح لوگو را تایید کرد، طراح فایل های نهایی را در قالب های مختلف (مانند فایل های برداری برای مقیاس پذیری) و تنوع رنگ (مانند رنگ کامل، مقیاس خاکستری و سیاه و سفید) برای برنامه های مختلف آماده می کند.

ارائه دستورالعمل‌های برند: طراحان لوگو همچنین ممکن است دستورالعمل‌های برند یا راهنماهای سبکی را ایجاد کنند که نشان می‌دهد چگونه باید از لوگو استفاده شود و دستورالعمل‌هایی در مورد قرار دادن لوگو، استفاده از رنگ، تایپوگرافی و سایر عناصر بصری ارائه می‌دهد. این دستورالعمل ها ثبات در اعمال لوگو در رسانه ها و پلتفرم های مختلف را تضمین می کند.

به طور کلی، وظایف یک طراح لوگو شامل ترکیبی از خلاقیت، تحقیق، همکاری و مهارت های فنی برای ایجاد یک لوگوی بصری جذاب و معنادار است که برند مشتری را به طور موثر نشان می دهد.

مراحل ثبت و طراحی لوگو

  • طراحی لگو انحصاری
  • مراجعه به سامانه اداره مالکیت معنوی و ثبت اظهارنامه
  • ارسال مدارک به اداره
  • در صورتی که مدارک هم تایید شود اقدام جهت چاپ آگهی در روزنامه رسمی
  • بعد از چاپ آگهی به مدت یک ماه بعد ثبت نام نوبت دوم آگهی برند
  • دریافت تصدیق برند ده ساله به صورت حضوری

برای ثبت لوگو باید مراحل قانونی به درستی دنبال شود. بهتر است تمامی این مراحل با نظر و دیدگاه مشاورین متخصص دنبال شود. تا جلوی هزینه های اضافی و دوباره کاری ها گرفته شود. برای اطلاعات بیشتر با رسانه هنر برتر تماس بگیرید.

درک اهمیت اشکال در طراحی لوگو

قدرتمندترین ابزار یک برند برای تبلیغ خدمات یا محصولات خود یک لوگو است. این اولین چیزی است که مغز انسان هنگام نگاه کردن به یک برند متوجه می شود. لوگوی یک برند باید پیام را منتقل کند. ویژگی هایی مانند فونت، رنگ و شکل باید در طراحی لوگو بسیار مهم باشد. شکل یک لوگو بسیار مهم است زیرا ساختاری به طراحی می دهد. مغز انسان اشکال مختلف را به شیوه روانشناختی متفاوتی می پذیرد.

برخی از آن ها برای آن ها جذابیت دارند در حالی که برخی دیگر آن ها را کاملاً به تعویق می اندازند. از این رو، آرم ها باید طوری طراحی شوند که به خاطر سپردن و درک آن آسان باشد. انتخاب اشکالی که پاسخ مورد نظر را برمی انگیزند مفید خواهد بود. ممکن است بر احساس مشتریان نسبت به برند تأثیر بگذارد. واکنش مورد نظر را می توان با انتخاب دقیق اشکال مناسب ایجاد کرد. اشکال هندسی، اشکال ارگانیک و اشکال انتزاعی / نمادین 3 دسته اصلی از اشکال در ساخت لوگو هستند.

  1.  اشکال هندسی:

اشکال هندسی اولین چیزی است که در هنگام فکر کردن به اشکال در ذهن ما ایجاد می شود. اینها شامل اشکال اساسی ریاضی یا اشکال دست ساز انسان است که به طور طبیعی در محیط وجود ندارند. بنابراین، با استفاده از اشکال هندسی به طراحی لوگو کمک می کند تا سازماندهی، کارایی و ساختار مناسب را فراهم کند.

  1. اشکال ارگانیک:

اشکال ارگانیک توسط هیچ قانونی اداره نمی شوند. بنابراین، شکل آنها قابل تعریف نیست. تصادفی و بدون مرز چنین اشکالی را توصیف می کند. ایجاد آسایش و آرامش بخشی از مزایای این گونه اشکال است. شما به راحتی می توانید آن ها را در اطراف خود مانند پوست درختان مشاهده کنید. برگ جویده شده توسط حشرات، آبشار، و غیره اشکال ارگانیک می تواند تم کلی لوگو را برجسته کند.

  1.  اشکال انتزاعی یا نمادین:

اشکال انتزاعی ساختاری مشخص اما پیچیده دارند . نماد ها یا حروف شیک این شکل را به خوبی توصیف می کنند. آن ها ایده ها یا مفاهیم را به شکل دقیق نشان می دهند. زبان بصری کاربرد اساسی چنین اشکالی است. این اشکال بسیار رایج هستند، بنابراین برای اصلی جلوه دادن آن ها به طراحی هوشمندانه نیاز دارند.

لوگو باید نمادین باشد تا مردم بتوانند آن را در مغز خود ثبت کنند. لوگو می تواند یک برند را بسازد یا شکست دهد. طراحی لوگو نیاز به شکل مناسب برای ایجاد تاثیر مثبت بر مصرف کنندگان دارد. با نگاه کردن به دسته های مختلف و تشخیص قدرت اشکال مختلف. این ممکن است کار انتخاب مناسب برای لوگوی شما را آسان کند.

شکل باید بافت، عمق و حرکت را به لوگو اضافه کند. اشکال انتخاب شده باید نواحی مختلف و نقاط مورد علاقه را برجسته کنند. نایک، اپل و توییتر الهام‌ بخش رویکرد حداقلی و در عین حال تاثیرگذار خود شده ‌اند. در نهایت، استفاده از محصول مشخص می کند که کدام شکل را انتخاب کنید.

انواع طراحی لوگو

لوگو تصویری

یک آیکون یا لوگو مبتنی بر گرافیک است که تصویر برند را در ذهن مخاطبین یاددآور می شود.

 لوگو تایپ یا لوگو نوشتاری

طراحی لوگو تایپ یا لوگو نوشتاری شکل نوشتاری عنوان یک برند است و یک لوگو مبتنی بر فونت است که تنها بر نام یک کسب و کار تمرکز دارد.
از آنجا که تمرکز بر روی نام شما خواهد بود، باید یک فونتی طراحی شود که ماهیت آنچه را که کسب و کار شما انجام می دهد را در بر گیرد.

 لوگو مونوگرام

مونوگرام یا حرف نماد، شکل گرافیکی حرف یا حروف ابتدایی عنوان تجاری یک برند است. با دیدن منوگرام عنوان برند در ذهن مخاطب یاددآور می شود.

لوگو ترکیبی

از ترکیب عنوان برند و لوگو ( نماد تجاری با نشانه نمادین یک برند ) به دست می آید. از آن جا که یک نام با تصویر مرتبط است، لوگو ترکیبی یک انتخاب همه کاره است، با ترکیب عنوان برند و لوگو، با یکدیگر برای تقویت نام تجاری خود کار می کنند. برای استعلام قیمت لطفا تماس بگیرید.

لوگو نمادین

لوگوهای نمادین متشکل هستند از یک متن در داخل یک نماد یا آیکونی که مربوط به یک عنصر تصویری است. مانند پیکسل های تزئینی، مدال ها و درجات است هم چنین این لوگوها ظاهری سنتی دارند که می توانند تأثیر قابل توجهی داشته باشند. بنابراین اغلب آن ها برای بسیاری از مدارس، سازمان ها یا سازمان های دولتی انتخاب می شوند.

لوگو شخصیتی

مهم ترین عنصر بصری این دسته، وجود شخصیت ها یا کاراکتر نمادین برند در آن ها است، شکل گیری این شخصیت ها غالبا مرتبط با تاریخ برند است.

لوگو مفهومی

لوگو مفهومی ممکن است ترکیبی از موارد بالا باشد. با این تفاوت که بیشتر بر روی معنی و پیشینه کلمه که به لوگو تبدیل می شود تمرکز دارد.

با 3 نفر از بهترین طراحان لوگو و لوگو تایپ آشنا شوید:

استاد مرتضی ممیز

پدر گرافیک ایران است. از معروف ترین آثار این بزرگوار میتوان به لوگوی شرکت سایپا، لوگوی سازمان آتش نشانی، شهرداری تهران و علامت استاندارد ایران  اشاره کرد .

استاد بیژن جناب

او نیز یکی از طراحان برجسته ی لوگو ایران است یکی از بنیانگذاران انجمن صنفی گرافیک ایران یکی از معروف ترین آثار استاد بیژن جناب میتوان به طراحی لوگو تایپ ایران خودرو اشاره کرد .

استاد اسماعیل کیا مقدم 

ایشان طراح اولیه لوگو بانک صادرات هستند و بعد ها به علت درخواست بانک صادرات این نماد به دست استاد مرتضی ممیز اصلاح شده است.

خدمات طراحی لوگو تهران

طراحی لوگو شرکتی

طراحی لوگو شرکتی به ایجاد یک نماد یا نشانه برای یک شرکت یا سازمان به منظور نمایش هویت و شخصیت آن می‌پردازد. لوگو شرکتی باید به طور یکتا و قابل تشخیص باشد و برای شناسایی و تمایز شرکت از رقبا استفاده می‌شود. طراحی لوگو شرکتی نیازمند توجه به جزئیات و آزمون و خطا است. معمولاً با همکاری با یک طراح گرافیک حرفه‌ای، به راحتی می‌توانید لوگو شرکتی مناسب با موضوع کسب و کار خود طراحی کنید. لوگو شرکتی باید هویت بصری شرکت را منعکس کند و بازتابی از ارزش‌ها، صنعت، و محصولات یا خدمات شرکت باشد.

طراحی لوگو صنعتی

طراحی لوگو صنعتی به طراحی یک نماد یا نشانه برای شرکت‌ها و سازمان‌های فعال در صنایع صنعتی اشاره دارد. این نوع لوگوها به منظور نمایش هویت و شخصیت شرکت در صنایع مختلف مانند تولید، ساخت و ساز، مهندسی، فناوری و صنایع پایه طراحی می‌شوند. طراحی لوگو صنعتی با استفاده از نمادها و عناصری که در صنایع مرتبط با موضوع آن کاربرد دارد می تواند لوگویی خلاقانه و منحصربفرد را به ارمغان آورد.

طراحی لوگو پزشکی

طراحی لوگو پزشکی برای مراکز درمانی، کلینیک‌ها، بیمارستان‌ها و سازمان‌های فعال در حوزه پزشکی کاربرد دارد. این نوع لوگوها به منظور نمایش هویت و شخصیت حرفه‌ای و قابل اعتماد در حوزه پزشکی طراحی می‌شوند. در هر صورت، طراحی لوگوی پزشکی باید با توجه به مخاطبان هدف، مفهوم شرکت و برند، و البته با توجه به استانداردهای طراحی گرافیکی انجام شود. معمولاً بهتر است برای طراحی لوگو پزشکی با یک طراح گرافیکی ماهر مشورت نمایید.

طراحی لوگو پوشاک

“با توجه به اهمیت طراحی لوگو پوشاک و تاثیر آن در برندینگ و فروش فروشگاه شما خیلی مهم است که طراحی لوگو خود را به یک شرکت طراحی لوگو معتبر و یا یک طراح لوگو حرفه ای بسپارید. یکی از بهترین راه ها برای تشخیص طراح حرفه ای مشاهده نمونه لوگو پوشاک است که توسط آن شرکت یا طراح ، طراحی شده و در رزومه خود ثبت کرده است. رزومه هر شخص یا شرکت نشان دهنده سابقه و تجربه در آن زمینه . با مشاهده نمونه لوگو پوشاک راحت تر می توانید طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید. تمامی نمونه لوگو پوشاک رسانه هنر برتر در لیست بالا قابل مشاهده است.”

طراحی لوگو معماری

طراحی لوگو معماری قدرت شما را در بازار کسب و کار نمایان می کند. کسب و کاری که لوگو ندارد انگار وجود ندارد ! پس نقش طراحی لوگو را در برندسازی کسب و کار خود جدی بگیرید. طراحی لوگو معماری یکی از مهم‌ترین کارهایی است که هر شرکت‌ ساختمانی و مهندسی معماری برای برندسازی و ایجاد هویت بصری خود انجام دهد. پس شرکتی که بخواهد هویت بصری داشته باشد و به رسمیت شناخته شود نیاز به طراحی لوگو معماری دارد که بتواند در فضای رقابتی خود را بهتر نشان دهد و در ذهن مخاطبان ماندگار شود. طراحی لوگو معماری دقیقا همان چیزی است که شرکت شما را از دیگر رقبا متمایز می‌سازد و توجه افراد را به خود جلب می کند.”

طراحی لوگو ورزشی

“برای فعالیت در حوزه های مختلف ورزشی ، طراحی لوگو ورزشی اولین اقدامی است که باید انجام دهید. لوگو ورزشی نشانگر ارزش ها و اهداف برند شماست. زمانی که مخاطبان لوگو شما را ببینند ، ارزش های برند شما را به راحتی تداعی می کنند. رعایت اصول طراحی لوگو برای طراحی لوگو ورزشی که نمایانگر اهداف و ارزش های یک برند باشد مهم و ضروری است . طراحی لوگو نوعی سرمایه گذاری برای برند است پس در انتخاب طراح لوگو دقت کنید.”

بهترین طراح لوگو در تهران و خصوصیات طرح لوگو

زمانی که شما لوگو خود را به طراح لوگو حرفه ای می سپارید این طراح باید اصولی را برای لوگو شما در نظر گیرد که عبارتند از:

  • منحصر به فرد بودن لوگو
  • به یاد ماندنی بودن لوگو
  • انعطاف پذیر بودن طرح
  • گویا بودن نشان
  • ساده بودن لوگو و آرم

طراح لوگو کیست؟

طراح لوگو ابتدا با مشتری خود مصاحبه می کند و نیاز های مشتری را از نظر لوگو مشخص میکند و حتی فرمی را برای اطلاعات طراحی لوگو توسط مشتری تکمیل میکند. سپس شروع به اتودهای اولیه میکند و ایده پردازی میکند و پیش طرح ها را به مشتری ارائه می دهد تا نهایتا به تایید مشتری برسد. سپس با نرم افزارهای گرافیکی شروع به اجرا میکند. یک طراح لوگو حرفه ای کاملا مسلط به طراحی دستی و نرم افزار های گرافیکی هست و می تواند با مشتری خود به خوبی تعامل کند و بازخودها را دریافت کند و زمان طراحی از آنها استفاده کند.

اهمیت لوگو

اهمیت لوگو برای کسب کارهای که برندینگ و رقابت برای آنها اهمیت زیادی دارد پوشیده نیست چون اولین تصویری که شما در ذهن مخاطب میگذاردی همان تصویر بصری باکیفیت هست که از لوگو و برندینگ شما شروع می شود.

قیمت طراحی لوگو در تهران

قیمت طراحی و ساخت آرم طیف گسترده ای دارد و اگر شما در صنعت طراحی گرافیک نیستید، ممکن است گیج شوید که چه قیمتی منطقی است زیرا قیمت طراحی آرم در تهران متفاوت است. برای طراحی لوگو نیازمند تیمی حرفه ای هستید تا در این زمینه به شما کمک کند. رسانه هنر برتر تاکنون موفق به طراحی لوگو برای شرکت ها و صنف های مختلف شده است.

دیگر نگران ساخت لگو خود نباشید. هنر برتر طراحی حرفه ای لوگو اصفهان و دیگر کشورها را با استفاده از تیم خلاقانه خود برای شما انجام می دهد. برای قیمت طراحی آرم با ما تماس بگیرید. هر سال انجمن طراحان گرافیک تعرفه ای از قیمت های ساخت لوگو و سایر طراحی های گرافیکی ارائه می دهد ولی خیلی از شرکت های قیمتهای پایین تر و یا بالاتری از تعرفه مشخص شده دریافت میکنند برای همین نمیتوان قیمت مشخصی برای خدمات گرافیکی در نظر گرفت ولی شاخص آن تعرفه ای هست که انجمن طراحان گرافیک مشخص میکند. شما می توانید برای اطلاع از قیمت های انجمن طراحان گرافیک به سایت www.igds.ir مراجعه کنید.

چطور ایده یک لوگو در ذهنتان شکل می‌گیرد؟

  • مرحله اول: یافتن چند کلمه کلیدی در مورد سوژه
  • مرحله دوم: یافتن نمادهایی برای کلمات کلیدی که یافته‌اید
  • مرحله سوم: یک کاغذ باطله بردارید و هر طرحی که به ذهنتان می‌رسد روی آن اعمال کنید
  • مرحله چهارم: گشتی در سایتهای طراحی لوگو بزنید
  • مرحله ششم: کمی در مورد سلیقه مشتری داده جمع کنید
  • مرحله هفتم: شروع به ترکیب داشته‌ها یا انتخاب بهترین‌ها کنید

چگونه طراح لوگو شویم؟

شما باید طراحی لوگو را تمرین کنید. با قلم و کاغذ شروع کنید (حتی اگر Adobe Illustrator دارید). تعداد کاغذ داشته باشید تا بتوانید ایده های خود را در مرحله قبل ترسیم کنید. در یک زمان به لوگو یک شرکت متمرکز شوید و مفاهیم بسیاری زیادی را تولید کنید. برای شروع شاید طراحی مجدد یک آرم موجود، سودمندتر باشد. منظورم این است که از ابتدا این روند به شما در آموزش ذهن کمک می کند تا مانند یک طراح لوگو فکر کنید. به Illustrator مراجعه کنید و شروع به تولید کنید. با گذشت زمان این روند بدون شک به شما کمک می کند.

برای طراح لوگو شدن چه چیزی را باید مطالعه کنم؟

شما باید موارد زیر را مطالعه کنید:

طراحی گرافیکی (کلی)

تئوری رنگ (رنگی)

نظریه رنگ طلایی نسبت / فیبوناچی توالیوگرافی توالی

Adobe Illustrator

من پیشنهاد می کنم فقط به جستجوی برخی مقالات در مورد هر یک از این مباحث بپردازید و درک اساسی از هر یک از آنها را بدست آورید. نه فقط درس بخوانید یا فقط تمرین کنید بلکه هر دو جنبه باعث بهبود دیگری می شود.

آموزش طراحی لوگو

اگر کسب و کار ساده‌ای دارید و می‌خواهید در کم‌ترین زمان ممکن یک لوگو برای خود طراحی کنید، این آموزش می‌تواند به شما کمک کند. با استفاده از photoshop و Illustrator می توانید ایده خود را اجرا کنید. سخت‌ترین بخش طراحی لوگو را می‌توان دستیابی به ایده‌های خوب باشد. وقتی که درباره لوگوتان ایده پردازی می‌کنید، به آن چه قصد دارید با لوگو آن را به افراد مختلف نشان دهید فکر کنید. اول از هر چیزی ایده‌هایتان را قبل از آن که به فتوشاپ ببرید و طراحی را آغاز کنید، بر روی کاغذ پیاده کنید و تغییرات مختلفی را بر روی آن انجام دهید.

نرم افزار طراحی لوگو

ساخت لوگو با فتوشاپ

برنامه فتوشاپ یکی از محبوب ترین نرم افزارهای ساخت لوگو است. دو تا از بهترین نرم افزارهای طراحی آرم عبارتند از :

بهترین نرم افزار طراحی لوگو است و طرح را به صورت وکتور خروجی می دهد. و در حال حاضر شاید بهتر از این نباشد.

این نرم افزار نسبت به Adobe Illustrator  قدمت بیشتر دارد و دقت این نرم افزار بالا است ولی پیشنهاد من Illustrator است.

طراحی لوگو همواره در حال تکامل است و با پیشرفت تکنولوژی و تغییر در سلایق طراحی، روش‌های جدیدی برای ایجاد لوگوهای متمایز و جذاب به وجود می‌آید. در زیر، چندین روش جدید و تازه برای طراحی لوگو معرفی می‌شوند:

طراحی متحرک (Motion Graphics):

استفاده از انیمیشن و حرکت در لوگو می‌تواند آن را جذاب‌تر و جلب‌کننده‌تر کند. از افکت‌های تحرکی مختلفی مثل انتشار، دوران و تغییر اندازه استفاده می‌شود تا لوگو به طرزی دینامیک نمایان شود.

استفاده از تکنولوژی AR و VR:

با توسعه واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR)، می‌توان لوگوها را به شکلهای تعاملی و تجربی جدیدی طراحی کرد. این رویکرد به کاربران اجازه می‌دهد با لوگو تعامل کنند یا به عنوان بخشی از تجربه واقعیت مجازی استفاده شوند.

استفاده از هوش مصنوعی (AI) در طراحی:

سیستم‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی به طراحان امکان می‌دهند تا مدل‌های طراحی لوگو را بهبود ببخشند و با تجزیه و تحلیل داده‌های بیشتر، لوگوهای بهتری ایجاد کنند.

استفاده از تجربه کاربری (UX) و طراحی زیبا (UI):

طراحی لوگوها باید با اصول تجربه کاربری و طراحی رابط کاربری هماهنگ باشد. ایجاد لوگوهایی با استفاده از فرم‌ها، رنگ‌ها و تنظیمات ترتیب مناسب می‌تواند تجربه کاربری را بهبود ببخشد.

استفاده از ترکیب مواد و تکنیک‌های مختلف:

طراحان می‌توانند مواد مختلف مثل نقاشی دستی، عکاسی، موسیقی و سایر هنرها را با یکدیگر ترکیب کنند تا لوگوهای متنوع و منحصربه‌فرد ایجاد کنند.

استفاده از نمایشگرهای خورشیدی (Solar-Powered Displays):

در برخی موارد، لوگوها با استفاده از نمایشگرهای خورشیدی تعبیه شده در محصولات و ساختمان‌ها به صورت پویا نمایش داده می‌شوند. این نوع لوگوها به تبلیغات پایدارتر و برق مصرفی کمتر کمک می‌کنند.

هرچند این روش‌ها جدید هستند، اما برای طراحی لوگو موفق، همچنان باید اصول اساسی طراحی را رعایت کرد و به ارتقاء شناخت برند و تجربه کاربری متمرکز شد.

نکات بهترین طراحی لوگو

– از رنگ ها به طور موثر استفاده کنید :

رنگ به تعیین حال و هوای کلی یک طرح کمک می کند . البته به یاد داشته باشید که یک رنگ می تواند دو معنی را منتقل کند . سایر عناصر لوگو به تعیین اینکه رنگ می خواهد چه چیزی را منتقل کند کمک می کند . به عنوان مثال ، رنگ قرمز می تواند هم شور و هم خشم را منتقل کند . ارزش یا روشنی یا تیرگی نسبی یک رنگ نیز نقش مهمی در تنظیم حال و هوای رنگ دارد .

به گفته روانشناسان ، رنگ سبز نماد ایمنی ، طبیعت ، سلامتی و طراوت است . بدیهی است که برای شرکت های تولید کننده مواد غذایی گزینه خوبی است . در مرحله بعد ، زرد معمولاً توسط مردم به عنوان رنگ نوآوری و خوش بینی در نظر گرفته می شود ، بنابراین می تواند توسط شرکت های با فناوری پیشرفته استفاده شود .

آبی برای بدن مفید است زیرا نمادی از خرد ، اعتماد به نفس و ثبات است . در استفاده از رنگ مشکی دقت کنید : علاوه بر ظرافت و قدرت ، مرگ را نیز به همراه دارد .

– سادگی کلید است

همه آرم ‌های نمادین ساده هستند : اپل ، نایک ، مایکروسافت و بسیاری دیگر نمونه‌ های عالی هستند. شما آن ها را از هزاران لوگو دیگر تشخیص خواهید داد زیرا ویژگی های ساده و در عین حال منحصر به فردی دارند .

توجه داشته باشید که طراحی لوگوی شما ممکن است در آینده با رشد شرکت تغییر کند ، بنابراین باید انعطاف پذیر نیز باشد . با استفاده از عناصر ساده مانند دایره ها، خطوط ، حلقه ها و غیره، لوگوی خود را تا حد امکان ساده کنید، اما هنگام انجام این کار، خلاقیت را کاهش ندهید.

چرا داشتن یک لوگو برای برند مهم است ؟

– زیرا توجه را به خود جلب می کند

– اولین تاثیر قوی ایجاد می کند

– پایه و اساس هویت برند شما است

– به یاد ماندنی است

– شما را از رقابت جدا می کند

– وفاداری به برند را تقویت می کند

– مورد انتظار مخاطبان است

بیایید نگاهی عمیق تر به  این نکات بیندازیم :

  1. توجه را جلب می کند :

یک لوگو می تواند به سرعت توجه بینندگان را جلب کند و ارزش های اصلی یک شرکت را به روشی جالب به اشتراک بگذارد .

  1.  تأثیر اول را قوی می گذارد :

شما یک فرصت دارید که این را درست انجام دهید. لوگو اولین معرفی یک شرکت به مصرف کنندگان است .  اگر به خوبی طراحی شود ، می تواند علاقه عموم را برانگیزد و آنها را به کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت دعوت کند .

  1. این پایه و اساس هویت برند شماست :

نام تجاری موفق در مورد گفتن داستانی است که بر احساسات مشتریان تأثیر می گذارد و اگرچه درست است که لوگو تنها بخشی از برند یک شرکت است، اما به عنوان پایه و اساس کل روایتی است که برند بر اساس آن ساخته شده است .

  1. خاطره انگیز است :

لوگوها نقطه شناسایی هستند. آن ها نمادی هستند که مشتریان برای شناسایی برند شما استفاده می کنند. از آنجایی که یک لوگوی خوب یک عنصر بصری و زیبایی شناختی است، باعث یاد آوری مثبت در مورد برند شما می شود .

  1.  شما را از رقابت جدا می کند :

جرات داشته باشید با لوگوی خود متفاوت باشید، زیرا لوگوی شرکت شما به مصرف کنندگان می گوید که چرا کسب و کار شما منحصر به فرد است. یک لوگوی خوب طراحی شده شرکت می تواند همه چیز را از پیشینه شرکت (حرفه ای، آرام، سرگرم کننده) گرفته تا ماموریت آنها (سرگرمی، کارایی و نوآوری) را از طریق نماد مناسب یا فونت مناسب بیان کند.

  1.  وفاداری به برند را تقویت می کند :

همانطور که نام تجاری شما رشد می کند، لوگوی شما برای طیف گسترده ای از مصرف کنندگان آشنا تر می شود و این آشنایی این تصور را ایجاد می کند که شما قابل اعتماد و در دسترس هستید .

  1. مخاطبان شما انتظار آن را دارند :

لوگوی شما اولین چیزی است که مخاطبان شما با دیدن هرگونه ارتباط از برند شما به دنبال آن خواهند بود. باید جلو و مرکز همه موارد بازاریابی شما مانند کارت ویزیت، بروشور ، تبلیغات و غیره باشد. اگر لوگویی ندارید، پس فرصتی را از دست می دهید تا کسب و کار خود را در ذهن مخاطبان خود بچسبانید.

برای ساخت لوگو برای برند خود، تنها کاری که باید انجام دهید این است که جزئیاتی در مورد کسب و کار خود به ما ارائه دهید. سپس فونت‌هایی را که دوست دارید و رنگ ‌هایی را انتخاب کنید که به بهترین شکل شخصیت برند شما را نشان می‌ دهند.

هنگامی که این جزئیات را ارائه کردید، شرکت هنر برتر دست به کار می شود و برای شما یک لوگوی کامل و بی نظیر  طراحی می کند که کاملاً با چشم انداز برند شما هماهنگ باشد. شرکت هنر برتر لوگو های زیادی را برای برند های مختلف انجام داده است . شما می توانید لوگو برند خودتان در کیش را به ما بسپارید. شما به عنوان یک کسب و کار جدید نیازمند این هستید تا به دنیای دیجیتال امروز توجه ی کافی را داشته باشید و تلاش کنید تا برندی قوی و ماندگار تاسیس کنید.

تفاوت آرم و لوگو

لوگو در واقع نمادی هست که برای معرفی شرکت و موسسه ای طراحی می شود و در جهت برندینگ موثر است ولی نماد یک طرح گرافیکی است که نمایانگر و توصیف کننده جمله یا کلمه و مفهومی است مثل نمادهای راهنمایی و رانندگی.

طراحی تخصصی لوگو

یک آرم ساختاری از هویت تجاری شرکت شما است. یک طراحی لوگو آرم و نشانه عالی همان نمایی است که نام تجاری شما را به طور منحصر به فرد از دیگران مشخص می کند و به مخاطبان خود اجازه می دهد از آنچه انجام می دهید آگاه شود. ما می دانیم که هر مشاغل الزامات منحصر به فردی دارد. بنابراین، ما به شما کمک می کنیم تا یک آرم دلخواه را با مناسب ترین قیمت طراحی لوگو در تهران دریافت کنید. همچنین می توانید با طراحان ما در ارتباط باشید و نظرات و ایده های خود را در میان گذارید.

طراح لوگو رایگان

به نظر شما طراح لوگو رایگان منطقی است و آیا امکان پذیر است ؟ در صورتی که بخواهید یک لوگو معمولی داشته باشید شاید بتوانید به صورت رایگان با ابزارهای آنلاین طراحی کنید اما در نظر داشته باشید طراح لوگو رایگان به هیچ وجه با طراحی لوگو حرفه ای توسط یک طراح باسابقه و ماهر قابل مقایسه نیست. در نظر داشته باشید لوگو معرف برند شماست .پس برای یک بار هزینه کنید و یک لوگو حرفه ای تحویل بگیرید. شما باید بتوانید لوگو خود را در تمامی پلتفرم های تبلیغاتی به نمایش بگذارید و کسب و کار خود را تبلیغ کنید تا مخاطب جذب شود. پس انتظاری که از یک لوگو منحصربفرد دارید را نباید از طراح لوگو رایگان داشته باشید.

طراحی لوگو حرفه ای آنلاین رایگان

چند وب سایت عالی برای ایجاد لوگو به صورت رایگان :

اکنون، لازم نیست شما یک متخصص طراحی لوگو در تهران باشید تا یک آرم ایجاد کنید. منابع بی شماری وجود دارد که به شما امکان می دهد یک آرم را به صورت رایگان طراحی کنید. ولی این ها صرفا لوگو های حرفه ای و با مفهوم نیستند بخصوص برای یک کسب و کار قدرتمند. در اینجا 6 منبع را برای ایجاد آرم به صورت رایگان معرفی میکنیم که با مقایسه این لوگوها با لوگوهای که توسط یک متخصص طراحی شده متوجه کیفیت و مفهوم واقعی لوگو حرفه ای می شوید. چون این سایت ها به صورت غیره حرفه ای طراحی میکنند و شاید بیشتر جنبه سرگرمی دارند تا مفهوم لوگو جامع و با مفهوم.

بهترین نرم افزار طراحی لوگو برای اندروید

Logo Maker Plus Premium 1.2.4.5 دانلود نرم افزار طراحی لوگو آنلاین در اندروید را می توانید از بازار دانلود کنید .

نرم افزاری برای طراحی لوگو ها می باشد. در این برنامه که محصولی از استودیوی Logopit است. این گونه نرم افزار ها لوگوی با کیفیت بالا برای چاپ و اصول خلاقانه طراحی لوگو را برای شما فراهم نمی کنند. صرف جهت طراحی آیکون هستند.

طراحی لوگو حرفه ای در تهران

طراحی آرم و لوگو دارای اهمیت بسیاری است. اگر دارای شرکت و یا حرفه ای هستید که میخواهید آن را به عموم معرفی کنید. در ابتدا نیاز به طراحی لوگو دارید. لوگوی شما معرف کار و شخصیت کسب و کار شماست. طراحی لوگو حرفه ای بسیار ضروری است و برای این کار نیازمند تیمی حرفه ای هستید تا در این زمینه به شما کمک کند. رسانه هنر برتر با بهره گیری از طراحان با تجربه و خلاق تاکنون توانسته است نظر بسیاری از شرکت ها را جلب کند و طراحی لوگو حرفه ای آنها را انجام دهد. یک آرم خوب باید در انواع مختلف، شکل ها و شرایط استفاده شود.

یک لوگو نباید فقط در یک اندازه به صورت آنلاین استفاده شود بلکه باید بتوان بدن اینکه فرمت آن بهم بریزد در اندازه و شکل های مختلف استفاده کرد.
لوگویی که بتوان در هر اندازه به صورت چاپ شده یا در رسانه های مختلف استفاده کرد باعث می شود برند شما به مراتب بیشتر قابل مشاهده باشد.
با یک لوگو موفق در دست، می توانید یک نام تجاری تاثیرگذار ایجاد کنید تا در ذهن مصرف کننده در دراز مدت بماند.
به همین خاطر باید برای طراحی لوگو حرفه ای خود، به متخصصین طراحی گرافیک مراجعه کنید.
یک طراح لوگو حرفه ای می تواند لوگو شما را به بهترین شکل و متناسب ترین فرم طراحی کند.
در صورت نیاز به طراحی لوگو، میتوانید در ادامه پاره ای از نمونه کارهای طراحی لوگو ما را مشاهده کنید.
و بدون داشتن نگرانی کافیست طراحی لوگو خود را به ما بسپارید.
رسانه هنر برتر بهترین شرکت طراحی لوگو در تهران و سایر استان ها با حرفه ای ترین طراحان است.
و شما می توانید لوگو دلخواهتان را به ما سفارش دهید تا برایتان طراحی کنیم.

کاغذ طراحی لوگو

برای طراحی لوگو مثل هر طراحی دیگری روی هر نوع کاغذی امکان پذیر است.
شما ابتدا طرح و ایده اولیه را روی کاغذ معمولی مثل A4 طراحی می کنید.
و سپس زمانی که لوگو به تایید مشتری رسید با نرم افزارهای گرافیکی مثل فوتوشاپ یا ایلوستریتور شروع به اجرا می کنیم.
و زمانی که نیاز باشه لوگو روی سطحی چاپ بشه بسته به اینکه بسته بندی محصول است یا سربرگ و یا کارت ویزیت و … میتوان لوگو را چاپ کرد روی انواع سطح ها فقط نیاز هست که لوگو با کیفیت بالا طراحی و ذخیره شده باشد.

7 اصل اساسی طراحی گرافیک و لوگو

  • تعادل
  • هم ترازی
  • سلسله مراتب
  • کنتراست
  • ریتم
  • مجاورت
  • رنگ و فضا

نبایدها در طراحی یک لوگو

مشکلات متعددی هنگام طراحی لوگویتان در انتظار شما هستند. در اینجا چند نکته در مورد کارهایی که نباید انجام دهید وجود دارد:
*تسلیم کلیشه های صنعت خود نشوید. شما یک دندانپزشک هستید پس لوگو شما باید دندان داشته باشد؟ قطعا نه. در اینجا نحوه جلوگیری از لوگوهای عمومی وجود دارد.
*خیلی پیچیده اش نکنید. سادگی کلیدی برای به یادماندنی (و قابل چاپ بودن)است.
*سعی نکنید خیلی به روز باشید. مد روز بودن روند خارق العاده ای است، اما مطمئن شوید که لوگویتان سه سال دیگر قدیمی به نظر نرسد.
*فقط برای ذخیره چند دلار بیشتر به یک لوگو با کیفیت پایین بسنده نکنید. لوگو شما محلی برای کم گذاشتن نیست و غالبا شما چیزی را دریافت می کنید که برای آن هزینه کرده اید.

هزینه سفارش طراحی لوگو چقدر هست؟

هزینه سفارش طراحی لوگو در هر جایی متفاوت است ، اما اگر شما یک تجارت کوچک یا یک استارتاپ هستید که به دنبال طراحی با کیفیت هستید.
یک طراحی آرم خوب باید بین 5 میلیون تا 15 میلیون قیمت داشته باشد. البته این نسبت به شرایط، سال و شرکت متفاوت است.

روند ساخت و طراحی لوگو چیست؟

طراحی یک آرم یک پروژه زمان بر است که دارای مراحل مختلفی برای توسعه یک محصول نهایی قدرتمند است.
این یک فرایند مشترک است که طی آن ارتباط بین طراح و مشتری ضروری است.

تفاوت طراحی لوگو و برندسازی در چیست؟

برند،لوگو و هویت برند تجاری تفاوت در چیست. پیرامون این اصطلاحات و معنای آنها سردرگمی زیادی وجود دارد. آنها غالباً با هم اشتباه گرفته می شوند. با این حال، تفاوت های واضحی بین آنها وجود دارد.

طراحی و ساخت و سفارش لوگو چیست؟

یک لوگو در ابتدایی ترین آن ، صرفاً یک نماد، متن نوشتاری یا هر دو است.
که به نام تجاری شما و کارهایی که کسب و کار شما انجام می دهد، به مخاطبین شما معرفی می شود.
لوگو مهم است، یک بخش اصلی از هویت یک نام تجاری است، به ساختن برند کمک می کند و می تواند عناصر شخصیت و ارزش برند شما را منتقل کند.با این حال، یک آرم یا لوگو به خودی خود برند شما نیست.
بسیاری از افراد به طور متناوب از آرم و لوگو استفاده می کنند ، اما این اشتباه است.
طراحی لوگو شما تنها بخشی از هویت برند شما است.

انتخاب رنگ در ساخت و سفارش لوگو

رنگ ها می توانند معانی خیلی خیلی زیادی داشته باشند. روانشناسی پشت رنگ پیچیده است، اما به صورت خلاصه، رنگ ها دارای عواطف مشخص و عقاید خاصی هستند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تئوری رنگ، این راهنمای دقیق در مورد رنگ لوگو و معنی آن ها را بررسی کنید.
*قرمز: قرمز مخفف هیجان، شور و خشم است. انتخاب عالی است اگر برند شما شلوغ، جوان پسند و میخواهید که برجسته باشد.
*نارنجی: نارنجی بسیار کمتر از قرمز استفاده می شود اما به همان اندازه پرانرژی است. این رنگی زنده، نشاط آور و بازیگوش است.
*زرد: اگر می خواهید ظاهری در دسترس و دوستانه داشته باشید، زرد انتخاب درستی است. انرژی شاد، مقرون به صرفه و جوانی می دهد.*سبز: رنگ سبز بسیار متنوع است و واقعا می تواند برای هر برندی کارساز باشد.
مخصوصا برای هر کسی که می خواهد با طبیعت ارتباط برقرار کند بسیار مناسب است.
*آبی: رنگ آبی یک انتخاب کاملا کلاسیک و رایج است. آرامش آور و خنک است و نمادی از قابلیت اطمینان و بلوغ است.
*بنفش: بنفش می تواند بلیط شما برای لوکس به نظر آمدن باشد. بسته به سایه، بنفش می تواند مرموز، التقاطی یا زنانه باشد.
*صورتی: اگر هدف شما دختران هستند، هیچ چیز بهتر از صورتی نیست. اما این تمام ماجرا نیست!
صورتی با سایه هایی مانند گل رز پاستیلی، صورتی هزار ساله یا سرخابی نئون، می تواند به لوگو شما ظاهری بزرگ و خنک، اما هم چنان جوان پسند و زنانه ببخشد.
*قهوه ای: قهوه ای ممکن است که در نگاه اول رنگ عجیبی به نظر بیاید، اما برای لوگوهای قدیمی و مقاوم کاملا مناسب است.
این می تواند ظاهری دست ساز ، منحصر به فرد و پیر به برند شما ببخشد.
*مشکی: اگر شما به دنبال ظاهری زیبا، مدرن و لوکس هستید، مشکی انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.
یک مینیمالیست سیاه و سفید راهی است اگر می خواهید آن را ساده نگه دارید.
*سفید : می خواهید لوگوی شما تمیز، مدرن و مینیمالیستی به نظر برسد؟  از رنگ سفید زیادی در لوگویتان استفاده کنید.
به عنوان یک رنگ خنثی در ترکیب بندی  با تمام رنگ های دیگر کار می کند، اما لمس تمیز، جوان پسند و اقتصادی می دهد.
*خاکستری: خاکستری رنگ نهایی است اگر می خواهید به ظاهری بالغ، کلاسیک و جدی دست پیدا کنید.
سایه های تیره مرموزتر به نظر می رسند، در حالی که سایه های روشن بیش تر در دسترس هستند.

ترکیب بندی رنگ ها در طراحی لوگو

مطمئنا نیازی نیست که فقط با یک رنگ به یک نشان تک رنگ بچسبید، اما می توانید چندین رنگ لوگو را با هم ترکیب کنید تا یک داستان رنگی کامل از برند را تعریف کنید.
برای انتخاب رنگ هایی که به خوبی با هم کار می کنند، به چرخ رنگ نگاهی بیندازید.
*رنگ های مکمل مستقیما روبروی یکدیگر بر روی چرخ رنگ قرار دارند.
آن ها بهترین ها را در هر دو رنگ به نمایش می گذارند و ظاهری بسیار پویا ایجاد می کنند.
*رنگ های مشابه روی چرخ نزدیک به یکدیگر قرار می گیرند. اگر می خواهید رنگ های لوگو شما هماهنگ باشد، اینها به خوبی با هم کار می کنند.
*رنگ های سه گانه از سه قسمت مساوی روی چرخ رنگ کشیده می شوند. این ها را برای یک اثر تحریک کننده و جسورانه انتخاب کنید.

موضوع برای ساخت لوگو

موضوع برای طراحی لوگو در واقع همان موضوع کسب و کار یا همان خدمات یا محصولات هست و البته موضوع برای طراحی لوگو می تواند چشم انداز ها و اهداف کسب و کار هم باشد.
موضوع طراحی لوگو را می تواند صاحب کسب و کار به طراح انتقال دهد و از او بخواهد با نمادها را به صورت بصری مطرح کند.
این یک نکته هوشمندانه است که باید درباره آن فکر کرد.
لوگو در قلب تجارت شما قرار دارند.
آنها با مشتریان بالقوه و فعلی ارتباط برقرار می کنند و نشان می دهند که شما یک برند منحصر به فرد هستید که از مطالبات آنها اطلاع دارید.

تایپوگرافی

برای یک غیر حرفه ای، ارزش تایپوگرافی و فونت یکسان هستند. این دو به جای یکدیگر توسط افراد غیر حرفه ای استفاده می شود. اگرچه از نظر یک طراح گرافیک، تفاوت زیادی بین آنها وجود دارد.
تایپوگرافی به ویژه دارای آموزشهای مختلف در اینترنت است که به متخصصان کمک می کند تا ایده ها و گزینه های جدید را بیابند و کارهای آینده خود را منحصر به فرد کنند.

سفارش طراحی لوگو پیج اینستاگرام و یا وبلاگ

لوگو یک نماد یا علامت گرافیکی مشخص است که در ارتباط با معرفی برند ، هویت، محصول یا خدمات استفاده می شود. در وبلاگ ها ، از لوگو ها به همین ترتیب استفاده می شود ، قابلیت شناسایی وبلاگ را افزایش می دهد و به هویت یابی نام تجاری کمک می کند.

در طراحی لوگو به خاطر داشته باشید که لوگو سفیر شرکت است، نه فروشنده. خود لوگو مسئولیتی در قبال فروش محصول نخواهد داشت. با این حال ، باید به اندازه کافی تأثیرگذار باشد تا احساسات و خاطرات مثبت را در مشتریان ایجاد کند ، که می تواند منجر به تعاملات پرسود شود. یک لوگوی خوب کلید موفقیت در برندسازی است. اگرچه لوگو فقط بخشی از برند شرکت است، اما اولین چیزی است که هر مشتری بالقوه به آن توجه می کند. از این پس، یک طراح لوگو باید اطمینان حاصل کند که لوگو پایه و اساس کل روایتی است که برند آن بر اساس آن ساخته شده است.

قیمت طراحی لوگو در تهران چقدر است؟

طراحی لوگو یکی از خدمات خلاقانه است و بنابراین سفارش طراحی لوگو دارای قیمت مشخصی نیست. ارائه دهندگان خدمات طراحی لوگو زیادی وجود دارد، به همین دلیل ممکن است محدوده قیمت طراحی لوگو در تهران برای شما بسیار متفاوت باشد.

در اینجا مهمترین مراحل ساخت لوگو آمده است:

شاید از خود بپرسید: چگونه می توانم لوگوی خودم را طراحی کنم؟ اینها مراحلی است که باید دنبال کنید:

  • بدانید که چرا به لوگو نیاز دارید
  • هویت برند خود را مشخص کنید
  • برای طراحی خود الهام بگیرید و تحقیق کنید
  • رقبا را بررسی کنید
  • سبک طراحی خود را انتخاب کنید
  • نوع مناسب لوگو را پیدا کنید
  • به رنگ توجه کنید
  • تایپوگرافی مناسب را انتخاب کنید
  • با طراح خود ارتباط برقرار کنید
  • گزینه های لوگو خود را ارزیابی کنید
  • طراحی لوگوی خود را با نام تجاری خود ادغام کنید

برند بوک چیست؟

به زبان ساده ، برند بوک نمای کلی رسالت، تصویر و ارزشهای اصلی برند شما است. مهمتر از همه، این هویت نام تجاری است، یک طرح با لایه هایی از جزئیات، از موارد کلی تر (مانند هدف برند) تا ظرافت های پیچیده تر، مانند جزئیات مربوط به طرح رنگ و فونت. با ترکیب همه این عناصر، یک کتابچه راهنمای نام تجاری جامع شکل می گیرد که دیدگاه روشنی از شرکت و محصول آن در اختیار کارکنان و مشتریان قرار می دهد.

به عنوان یک قاعده کلی ، یک برند بوک موفق باید موارد زیر را داشته باشد:
  • نام تجاری
  • طرح کلی داستان ، اخلاق و هدف/ماموریت
  • لوگوی برند ، تغییرات آن
  • نمادها
  • طرح رنگی
  • قلم ها ، اندازه ها و تغییرات سبک

تصاویری که برند را منعکس می کنند و نمونه هایی را ارائه می دهند که از چه تصاویری می توان در استراتژی بازاریابی برند استفاده کرد.

شکل در طراحی لوگو

همانطور که قبلاً در مقاله ای که به روانشناسی اشکال اختصاص یافته بود اشاره کردیم، تمام اشیاء بصری را می توان از نظر شکل تجزیه و تحلیل کرد. ممکن است مردم همیشه متوجه نباشند که چه اشکال و اشکالی در اطراف آنها وجود دارد، اما تأثیر زیادی بر آگاهی و رفتار ما دارند. چندین سال تحقیق و آزمایش به متخصصان کمک کرده است تا تعریف کنند که هر شکل معمولاً چه معنایی دارد و چگونه می تواند بر درک انسان تأثیر بگذارد. بیایید نگاه دقیق تری داشته باشیم.

  • مربع و مستطیل: نظم، قدرت، شجاعت، امنیت، قابلیت اطمینان.
  • مثلث: هیجان، خطر، خطر، تعادل، ثبات.
  • دایره و بیضی: ابدیت، زن، جهان، جادو، رمز و راز
  • مارپیچ: رشد، خلاقیت، آرامش، هوش
  • اشکال طبیعی: اصالت، ارگانیک، تعادل، طراوت
  • اشکال انتزاع: دوگانگی معنا، یکتایی، تفصیل.

طراحی لوگو واقعا چقدر هزینه دارد و چرا قیمت ها بسیار متفاوت است؟

بسته به اینکه چه کسی را برای کار انتخاب کرده اید و کسب و کار شما چقدر بزرگ است، هزینه طراحی لوگوی شما تعیین می شود. قصد من این است که قبل انتخاب طراح، هزینه طراحی لوگو را به شما ارائه کنم. هدف من، در این مقاله، این است که به شما یک نمای کلی از آنچه در بازار موجود است و چقدر طراحی یک لوگو برای کسب و کار شما می تواند ارزشمند باشد و هزینه داشته باشد صحبت کنم.

هزینه یک لوگو چقدر است؟

طراحی لوگو یکی از خدمات خلاقانه است و بنابراین سفارش طراحی لوگوی دارای قیمت مشخص نیست.
ارائه دهندگان خدمات طراحی لوگو زیادی وجود دارد، به همین دلیل ممکن است محدوده قیمت طراحی لوگوی شما بسیار متفاوت باشد.

طراحی لوگو و نشانه و تاثیر آن بر تبلیغات و جذب مخاطب

باید گفت امروزه رقابت در بازار کسب و کار بیش از آن که به خود محصولات مربوط بشود به برند آنها وابسته است.

برند دارای اجزای مختلفی است که لوگو یکی از این اجزاست که به موارد دیداری و هویت بصری آن برند مربوط است. ویژگی های ظاهری هر لوگو باید ویژگی های ماهیتی برند را برای بیننده تداعی کند.

لوگو هر شرکت عناصر متنوعی از جمله شکل، تصویر، سبک طراحی، اندازه و همچنین رنگ ها را در خود دارد و به عنوان امضای سازمان به کارگرفته می شود و باید مشخصاً از دیگر عوامل مشابه متفاوت باشند.

لوگو، چهره و منظر هر برند است. بنابراین طرح آن اهمیت زیادی دارد و نشانی است برای بیان کردن یک عبارت یا تلقین یک مفهوم به مخاطب. باید گفت طراحی خلاقانه و متناسب آنها در رسانه های تبلیغات محیطی نقش مهم تعیین کننده ای در اثربخشی بیشتر تبلیغات دارد که باعث ارتقا عواملی نظیر آگاهی از برند، ترجیح برند و نگرش به برند می شود.

طراحی لوگو به صورت دستی

از زمانی که کامپیوتر به مهم ترین عنصر در طراحی مدرن تبدیل شده، اغلب کارهای دیجیتال با استفاده از کامپیوتر انجام میشه. البته این ویژگی گاهی اوقات نتیجه مطلوب رو به همراه نداره. بنابراین قبل از طراحی لوگو بهتره طرح رو به صورت دستی بکشیم و در اختیار مشتری قرار بدیم تا از ایده هایی که دریافت می کنیم هم استفاده کنیم.

free logo

FreeLogo یک نرم‌افزار لوگوی آنلاین رایگان است که به کارآفرینان، مشاغل کوچک و متوسط، مترجمان آزاد یا انجمن‌ها کمک می‌کند تا در چند دقیقه لوگوهای نه چندان حرفه ای را ایجاد کنند!

FreeLogo پیشرفته‌ترین سازنده آرم HTML5 در اینترنت هست  که به شما امکان می‌دهد از ابزار  تلفن هوشمند یا تبلت خود برای ساخت لوگو رایگان استفاده کنید تا لوگوی خود را به صورت رایگان در هر زمان و هر کجا که الهام گرفته می شود بسازید !

از میان هزاران قالب با کیفیت بالا می توانید لوگو رایگان خود را انتخاب کنید و با ویرایش رنگ، شکل و فونت، لوگوی خود را سفارشی کنید.و اگر لوگوی خیلی حرفه ای نمی خواهید  الگویی را پیدا خواهید کرد که نیازهای شما را برآورده کند!

وقتی کارتان تمام شد، فایل‌های PNG و JPG با کیفیت بالا را از لوگوی جدید خود دانلود کنید. لوگوی خود را در بخش های محتلف برندتان استفاده کنید لوگوی خود را روی آگهی‌ها، کارت‌های ویزیت، کالاها، مواد بازاریابی، رسانه‌های اجتماعی و هر چیز دیگری که می‌توانید فکر کنید، نمایش دهید.

استفاده از خدمات طراحی لوگو آنلاین

طراحی لوگو یکی از این اقدامات می‌باشد. در این زمینه شما می‌توانید با استفاده از خدمات طراحی لوگو آنلاین، بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های گزاف برای طراحی لوگو اقدام کنید.

اگر شما در حال راه‌ اندازی یک بیزینس و کسب ‌و کاری هستید، قاعدتاً هزینه‌های بسیار زیادی را برای سرپا نگه داشتن کسب‌ و کار خود می‌پردازید. همین موضوع باعث می‌شود تا شما دیگر توانایی پرداخت هزینه برای اقدامات تبلیغاتی گوناگون را نداشته باشید. طراحی لوگو یکی از این اقدامات می‌باشد. در این زمینه شما می‌توانید با استفاده از خدمات طراحی لوگو آنلاین، بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های گزاف برای طراحی لوگو اقدام کنید. به این ‌موضوع توجه داشته باشید که طراحی لوگو کاری بسیار سخت و تخصصی می‌باشد و نیاز به دانش کافی و خلاقیت بسیار زیادی دارد. اما حتی با این‌ وجود شما خودتان می‌توانید به طراحی لوگو بپردازید. اگر می‌خواهید بدانید که چگونه می‌توانید این کار را انجام دهید؛ ما را همراهی کنید.

طراحی لوگو آنلاین چگونه می‌باشد؟

پیشتر برای شما گفتیم که پرداخت کردن هزینه‌ های گزاف برای طراحی لوگو به‌ صورت تخصصی و حرفه‌ای، برای بسیاری از افراد کار غیرمنطقی میباشد. به‌ خصوص اگر کسب ‌و کار شما به‌ عنوان یک کسب ‌و‌کار دوم شناخته می‌شود. برای مثال در فضای مجازی شما صاحب یک پیج برای یک کانال برای کسب‌ و کار هستید؛ در این زمینه طراحی لوگو آنلاین برای شما گزینه‌ی مناسب‌تری است. استفاده از این خدمت می‌تواند به شما کمک کند بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ های زیاد هم لوگوی مورد نیاز خود را داشته باشید و هم برند خود را گسترش دهید.

کار طراحی لوگو کار بسیار سخت است. اما اگر شما از طریق طراحی لوگو به ‌صورت آنلاین اقدام به ساخت یک لوگو بکنید، کار شما نسبتاً آسان می‌شود. سایت ‌ها و اپلیکیشن‌ های بسیار زیادی وجود دارند که دارای قالب ‌های از پیش ‌تعیین‌ شده هستند. این قالب ‌ها به شما کمک می‌کند تا به‌ راحتی به طراحی لوگو بپردازید. حتی در برخی موارد آموزش ‌های نسبتاً کوتاهی نیز برای طراحی لوگو در این اپلیکیشن‌ ها و سایت‌ ها برای شما وجود دارد. قالب ‌های از پیش ‌تعیین‌ شده، به شما کمک می‌کند تا به ‌صورت اصولی به طراحی لوگو بپردازید. به‌ هر حال این شما هستید که می‌توانید با توجه به تخصص خودتان انتخاب کنید که می‌خواهید خودتان به طراحی لوگو بپردازید یا می‌خواهید این کار طراحی را به افراد متخصص بسپارید.

چرا باید از خدمات طراحی لوگو آنلاین بهره ببرم؟

مهم‌ترین عاملی که می‌تواند باعث شود شما از خدمات طراحی لوگو آنلاین بهره ببرید صرفه‌ جویی در هزینه‌ ها می‌باشد. شما می‌توانید با استفاده از این خدمت خودتان در اوقات فراغت روی لوگوی مورد نظر خود کار کنید. در ادامه می توانید ایراد های آن را برطرف کنید تا در نهایت لوگویی را طراحی کنید که آن را می‌خواهید.

شاید طراحی لوگو آنلاین زمانی زیادی را از شما بگیرد، اما در هزینه‌ی شما صرفه‌جویی بسیار زیادی می‌شود. در ادامه شما می‌توانید درآمد خود را در زمینه‌ های دیگر مانند تبلیغات خرج کنید.

مزایای استفاده از خدمات طراحی لوگو آنلاین چه می‌باشد؟ 

ساخت لوگو با سرعت شگفت‌انگیز  

مورد اولی که می‌تواند در دسته خدمات طراحی لوگو آنلاین قرار بگیرد ساخت هرچه سریع‌تر لوگو می‌باشد. اگر شما بخواهید دوره ‌های تخصصی طراحی لوگو را به پشت سر بگذارید تا بتوانید به‌صورت تخصصی به طراحی لوگو بپردازید زمان زیادی از شما گرفته می‌شود. اما شما می‌توانید با استفاده از قالب‌ های از پیش ‌تعیین ‌شده‌ی طراحی لوگو آنلاین در مدت‌زمان بسیار کوتاهی احد کمتر از یک ساعت به طراحی لوگو بپردازید. همان ‌طور که پیش‌تر نیز به شما گفتیم، برای ساخت لوگوی آنلاین شما نیازی به تخصص ندارید. تنها به کمی خلاقیت نیاز دارید تا بتوانید به طراحی لوگوی خود بپردازید.

ساخت لوگو بدون نیاز به تخصص 

دوره‌ های تخصصی که برای ساخت لوگو وجود دارند بسیار هزینه‌بر می‌باشند. همچنین ممکن است که شما هیچ ‌وقت دیگر به آن ‌ها نیاز پیدا نکنید. اما شما می‌توانید بدون نیاز به تخصص و با استفاده از قالب‌ های از پیش آماده‌ شده سایت ‌ها و اپلیکیشن ‌های طراحی لوگو آنلاین، لوگوی مورد نظر خود را طراحی کنید.

صرفه‌جویی در هزینه 

مهم‌ترین عاملی که می‌تواند باعث شود شما از خدمات ساخت لوگو آنلاین بهره ببرید صرفه‌جویی در هزینه می‌باشد. با این کار شما نیازی ندارید تا از شرکت‌ های خدمات‌ دهنده و متخصص بهره ببرید. همین موضوع باعث می‌شود که شما در هزینه‌های خودتان صرفه‌جویی نمایید و با کمترین هزینه‌ها یک لوگوی شگفت‌انگیز برای خودتان طراحی کنید. در دنیای امروز که برای شروع کسب ‌و کار هزینه‌ های زیادی نیاز می‌باشد؛ صرفه‌جویی می‌تواند به شما کمک کند.

چه عواملی در قیمت طراحی و ساخت لوگو تاثیر گذار می‌باشند؟

نوع لوگو

مورد اولی که تاثیر بسیار زیادی در قیمت ساخت آرم شما دارد نوع لوگویی میباشد که شما را انتخاب کرده‌اید. شاید شما نیز بدانید که لوگو ها در سه دسته عکس، متن و ترکیبی از این دو می‌باشند. شما باید با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید که می‌خواهید از کدام نوع این لوگو بهره ببرید. هر کدام از این انواع لوگو قیمت منحصر به ‌فرد خودشان را دارند. همین موضوع باعث می‌شود که قیمت طراحی لوگو برای شما متفاوت باشد.

استفاده از خدمات افراد متخصص 

مورد دیگری که در قیمت طراحی آرم و لوگو تاثیر گذار می‌باشد، این است که شما برای طراحی به سراغ چه کسی رفته‌اید. معمولاً فریلنسر هایی که تازه‌کار هستند؛ قیمت‌ نسبتاً پایین برای طراحی از شما خواهند گرفت. در کنار این موضوع، استفاده از خدمات شرکت ‌های معروف و یا طراح هایی که تا حد بسیار زیادی محبوبیت پیدا کرده‌اند، می‌تواند باعث بیشتر شدن هزینه شود. شما باید انتخاب کنید که می‌خواهید یک فرصت به افراد تازه ‌کار بدهید و هزینه کمتری را پرداخت کنید؛ یا در کنار پرداخت هزینه زیاد از یک لوگوی شگفت‌انگیز بهره ببرید.

بسیاری از شرکت ‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، به دلیل تخصصی بودن خدماتشان مبلغ بالایی را برای قیمت ساخت لوگو به شما پیشنهاد می‌دهند. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که در زمینه طراحی آرم خساست به خرج ندهید و تا آنجا که می‌توانید از خدمات افراد متخصص و زبده بهره ببرید. طراحی یک لوگوی مناسب نیاز به دوباره ‌کاری ندارد و شما را تا آخر عمر از از طراحی دوباره لوگو بی‌نیاز می‌سازد. علاوه ‌بر این موضوع، هنگامی ‌که شما یک لوگو را به ‌عنوان شناسنامه برند خود معرفی می‌کنید دیگر نمی‌توانید آن را تغییر دهید. همین عوامل باعث می‌شوند که شما در تلاش اولی که می‌خواهید به ساخت لوگو بپردازید، یک لوگوی با کیفیت عالی را به‌ عنوان شناسنامه ی ‌برند خود ارائه دهید.

زمانی ‌که برای طراحی لوگوی شما مصرف‌ شده است

از موارد دیگری که در قیمت طراحی آرم برای شما تاثیرگذار می‌باشد، ما می توانیم به زمان استفاده‌ شده برای طراحی آرم اشاره کنیم. برای طراحی آرم های مختلف با سطح پیچیدگی‌ گوناگون، انرژی و زمان متفاوتی صرف می‌شود. هر چقدر زمانی که برای طراحی آرم شما مورد استفاده قرار گرفته بیشتر باشد، به طبع شما نیاز دارید که هزینه ‌های بالایی برای قیمت آن بپردازید.

تعداد دفعاتی که لوگوی شما ویرایش شده 

از دیگر مواردی که روی قیمت ساخت لوگو تاثیر گذار می‌باشد، تعداد دفعات ویرایش لوگو می‌باشد. برای این ‌که یک لوگو به‌ عنوان یک نسخه نهایی انتخاب شود؛ شما باید ایراد نسخه‌ های متفاوت آن را تصحیح کنید و تغییرات مورد نظر خودتان را روی آن اعمال کنید. هر چقدر  تعداد دفعات ویرایش لوگو افزایش پیدا کند، شما باید هزینه بیشتری را برای لوگویی که طراحی‌ شده بپردازید.

چگونه قیمت ساخت لوگو را پایین تر بیاوریم؟

همان ‌طور که پیش‌تر نیز به شما گفتیم، قیمت ساخت لوگو به موارد گوناگونی بستگی دارد. این شما هستید که می‌توانید هوشمندی به خرج دهید و با انتقال خواسته خودتان به شرکت خدمات دهنده، تعداد دفعات ویرایش را پایین‌تر بیاورید و هزینه‌ای که باید برای ساخت لوگو بپردازید را کمتر کنید. علاوه بر اینکه شما نباید در زمینه ساخت لوگو خساست به خرج دهید، روش ‌هایی نیز وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند که هزینه‌ای که برای ساخت لوگو می‌پردازید را پایین‌تر بیاورید. این شما هستید که می‌توانید با هوشمندی از این روش‌ ها بهره ببرید.

یادگیری ساخت لوگو می تواند یک فرآیند طولانی باشد. ساخت لوگو به دانش نظری ، مهارت طراحی و در حالت ایده آل، تمرین زیاد بستگی دارد. طراحانی که با طیف وسیعی از برند های مختلف و تکرار های متعدد کار کرده‌ اند، تجربه‌ ای را ایجاد می ‌کنند که می ‌تواند به آنها کمک کند تا هویت ‌های جدید و موفق برند را ایجاد کنند. لوگوی مناسب زمانی که با محصول مناسب و حتی با آیتم های خدمات طراحی بسته بندی در تهران ترکیب شود می ‌تواند به یک دارایی گران‌ قیمت تبدیل شود.

30 دیدگاه.

  • ممنون. بله ما لوگو ها را به صورت دسته بندی شده در سایت در صفحه ای که لینک آن را ارسال میکنم میتونید مشاهده کنید.
    یا در منوی سایت قسمت نمونه کاره و بعد دسته بندی لوگو ها کلیک کنید.
    https://www.saynadesign.com/portfolio/sample-category-of-logos/

  • تشکر

  • یاسین واحدی
    آوریل 20, 2021 5:23 ب.ظ

    طراح لوگو رسانه هنر برتر به صورت حرفه ای لوگوها را طراحی کرده. عالیه

  • Khashayar hosseini
    می 13, 2021 12:34 ب.ظ

    لوگو شخص ها همه تایپوگرافی هستند و نماد ندارند زیاد ولی به نظر جالب میاند

  • کامیار رحیمی
    می 13, 2021 5:51 ب.ظ

    نمونه لوگوها خیلی حرفه ای بودند بخصوص تایپوگرافی ها

  • باربد کلانتر
    می 22, 2021 5:31 ق.ظ

    سلام سفارش لوگو حرفه ای چطور داخل سایت شما انجام بدم؟

  • برای خرید لوگو آماده میتونم از سایت شما کمک بگیرم این مورد را شما دارید که لوگوی آماده باشه و من از بین ان طرحها انتخاب کنم؟

    • نه ما امکان خرید لوگو آماده را داخل سایت نداریم ولی طبق سفارش شما 2تا3 اتود یا همون پیش طرح را آماده میکنیم که شما راحت تر انتخاب کنید.

  • ما از نرم افزار های فتوشاپ و ایلاستریتور استفاده میکنیم و طراحی ابتدا به صورت دستی و سپس با نرم افزار اجرا می شود.

  • یوسف محمدی
    می 22, 2021 11:44 ب.ظ

    خرید لوگو را من به چه صورت میتونم انجام بدم؟

  • Delaram Alian
    می 24, 2021 2:08 ق.ظ

    ساخت لوگو و روند ثبت لوگو به چه صورت است؟

  • رضا خان زاده
    می 29, 2021 3:25 ب.ظ

    آیا شما می توانید از برنامه لوگو ساز حرفه ای به من معرفی کنید؟

    • ما نمیتوانیم به شما برنامه لوگو ساز حرفه ای را معرفی کنیم اگه سفارش داشتید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

  • مسعود هگمتانه
    می 31, 2021 10:00 ق.ظ

    آیا شما لوگو کیک خانگی هم طراحی کرده اید من میخواهم نمونه ها را جهت ثبت سفارش مشاهده کنم؟

  • رویا غفوریان
    ژوئن 4, 2021 2:59 ب.ظ

    برای ثبت برند و لوگو چه اقداماتی لازم است انجام دهیم؟

    • برای ثبت برند و لوگو می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم را جهت ثبت برند و لوگو داشته باشید.

  • فریبا وکیل زاده
    ژوئن 9, 2021 3:25 ب.ظ

    طراح لوگو ها خیلی با سلیقه طراحی کرده.

  • احسان رحمتی
    ژوئن 14, 2021 9:32 ب.ظ

    طراح لوگوهای رسانه هنر برت خیلی متخصص و با سلیقه هستند

  • سلام بله ولی لطفا برای اطلاعات بیشتر با شماره مشاورین ما تماس بگیرید.

  • حسن یزدانی
    ژوئن 25, 2021 7:52 ق.ظ

    ساخت لوگو ها به صورت حرفه ای انجام شده و مشخص هست که طراح لوگو حرفه ای دارید. عالی

  • سلام بله میتونید با مشاورین ما تماس بگیرید.

  • احمد روغنی
    جولای 7, 2021 10:49 ق.ظ

    طراحی آرم ها عالی کار شدند.

  • ¸ÔƢ°ËÁőž÷Ăź
    سپتامبر 8, 2021 4:31 ق.ظ

    شما آموزش ساخت لوگو هم دارید؟

    • بله لطفا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید مشاوره های ما اطلاعات لازم را جهت ساخت لوگو به شما میدند.

  • بله نمونه کارهای طراحی سالن زیبایی داخل سایت هست

  • بله به قسمت نمونه کارها منوی دسته بندی لوگوها

  • ممنون

  • سلام بله ما سفارش لوگو آنلاین هم داریم با شماره تلفن های داخل سایت تماس بگیرید شما را راهنمایی میکنند.

  • برای سفارش لوگو به صورت آنلاین لطفا با شماره های که در سایت هستند تماس بگیرید.

  • قیمت ها متفاوت هست و این بستگی به انتظارات شما از لوگو داره لطفا با مشاورین ما در تماس باشید.