اصول تولید محتوای مناسب برای وب سایت چیست؟

اصول تولید محتوای مناسب برای وب سایت چیست؟

اصول تولید محتوای برای سایت : اینترنت پر از مطالب فراوان است . با این حال ، تنها تعداد کمی از این محتوا به دلیل استفاده صحیح از اصول بازاریابی محتوا ، بسیار موثر است .

بازاریابان محتوا باید بدانند که هرگز فقط به انتشار محتوا نیست . مشتریان باید بتوانند با محتوا ارتباط برقرار کنند و اگر این کار را نکردند ، محتوا کار خود را انجام نمی دهد . با ایجاد یک استراتژی بازاریابی محتوا شروع کنید . بپرسید چه چیزی ، چرا و چه زمانی . سپس یک برنامه اقدام بسازید و به آن برسید .

طراحی وب سایت در اصفهان و تهران، اصول تولید محتوای
طراحی وب سایت در اصفهان و تهران، اصول تولید محتوای

در ادامه ، چند اصل مفید برای بهبود کمپین های بازاریابی محتوایی شما را به اشتراک می گذاریم .

اصول بازاریابی محتوا

برای حدود یک دهه ، بازاریابی محتوا تبدیل به غوغای لحظه ای شده است . در حالی که بسیاری از مردم بازاریابی رسانه های اجتماعی را بازاریابی محتوا می دانند ، این تنها بخش کوچکی از آن است . با بازاریابی محتوا ، بازدهی بالایی از سرمایه دریافت می کنید .

چندین استراتژی وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید تا از مزایای بازاریابی دیجیتال بهره مند شوید . به عنوان مثال می توان به بازاریابی ایمیلی ، رسانه های اجتماعی ، سئو و غیره اشاره کرد . با این حال ، موفقیت عمده شما در تولید محتوای با کیفیت خلاصه می شود .

بیایید برخی از اصول مهم بازاریابی محتوا را در زیر بررسی کنیم .

ثبات

چندین نقل قول انگیزشی در مورد ثبات وجود دارد . وقتی از طریق این نقل قول ها به بازاریابی محتوا نگاه می کنید ، بهترین نتیجه را از آن خواهید گرفت . این فقط به چیزی که پست می کنید نیست ، بلکه به سازگاری پست شما مربوط می شود .

اگر به طور مداوم در فواصل زمانی منظم پست می کنید ، بیشتر از ارسال پست در زمان مناسب خود ، ترافیک ایجاد می کنید . به همین دلیل است که باید یک برنامه زمان بندی انتشار ایجاد کنید . اگر با پست‌ های خود سازگار باشید ، کسب رتبه بالا در موتورهای جستجو آسان ‌تر است .

ثبات به این معنی نیست که فقط یک بار در هفته یا ماه یک بار پست کنید . شما باید برنامه ای برای انتشار روزانه یا یک روز در میان داشته باشید . هرچه محتوای جدید بیشتری منتشر کنید ، بازدید کنندگان بیشتری به پلتفرم شما بازخواهند گشت ، این امر به شدت به تیم کپی رایتینگ وابسته است .

با ثبات ، مخاطبان خود را درگیر نگه می دارید و از دست دادن آن ها به رقبا جلوگیری می کنید . هدف خود از تولید محتوا را فراموش نکنید . به این ترتیب شما به طور مداوم محتوای با کیفیت بالا تولید خواهید کرد .

اصالت

این یک اصل اساسی بازاریابی محتوا است که به نظر می رسد بسیاری از مردم آن را نادیده می گیرند . ایجاد محتوای اصلی در حال حاضر به شما یک شروع می دهد . شما نباید محتوای عمومی را منتشر کنید . مردم را به راحتی دور می کند .

درست است ، ایجاد محتوای اصلی می تواند بسیار استرس زا باشد ، اما پاداش آن بسیار زیاد است . برای ایجاد محتوای اصلی ، باید آماده باشید تا کمی کار کنید . راه های مختلفی برای کشف ایده های اصلی برای کار با محتوای خود وجود دارد .

  • داستان های شخصی را منتشر کنید .
  • کتاب ها
  • فیلم ها
  • مطالعات موردی بنویسید .
  • جستجوی روند های برتر
  • با افراد در جایگاه خود مصاحبه کنید .
  • در مورد آنچه مخاطبان شما ترجیح می دهند نظرسنجی انجام دهید .
  • نظراتی در مورد محصولاتی که مخاطبان شما می خواهند بخرند ایجاد کنید.

بدون شک، دستیابی به اصالت 100% در برخی موارد تقریبا غیرممکن است.  با این حال ، باید مطمئن شوید که محتوای شما تا حد امکان با کیفیت است . سعی کنید همیشه ایده های تازه ای به دست آورید و به دیدگاه منحصر به فرد خود فکر کنید  .

ارزش تحویل

انتشار مداوم محتوای اصلی مهم نیست. محتوای اصلی شما باید ارزشی را به مخاطبان ارائه دهد . وقتی محتوای شما ارزشی نداشته باشد ، برای مخاطبان شما بی ارزش است.

این تأثیرات نامطلوبی بر برند شما خواهد داشت ،  به همین دلیل تصمیم به انتشار محتوا در وهله اول گرفتید . این مسئولیت شماست که اطمینان حاصل کنید که خوانندگان شما از یافتن محتوای شما خوشحال هستند .

مردم برند شما را به همان شکلی که محتوای شما را درک می کنند مشاهده می کنند . هرچه محتوای شما ارزش بیشتری ارائه کند ، خوانندگان شما ارزش بیشتری برای برند های شما قائل خواهند شد.  این امر فروش محصولات یا خدمات خود را برای شما آسان تر می کند .

ترویج

یکی دیگر از اصول اساسی بازاریابی محتوا ، تبلیغات است . بنابراین شما با انتشار محتوای اصلی که ارزش ارائه می دهد سازگار هستید .

شما تنها کسی نیستید که این کار را انجام می دهید . هر روز محتوای ارزشمند زیادی به صورت آنلاین منتشر می شود . این بدان معنی است که شما در یک رقابت بسیار سخت هستید .

شما نباید محتوا را منتشر کنید و انتظار داشته باشید که مخاطبان شما به شکلی جادویی آن را ببینند . اینجاست که تبلیغ محتوا وارد می ‌شود . ارتقای محتوا به شما کمک می ‌کند محتوای خود را در چهره افرادی که نیاز به دیدن آن دارند نشان دهید .

 

اگر فقط چند نفر آن را ببینند ، ماهیت ایجاد محتوا چیست ؟ میلیون ها نفر می توانند از مزایای محتوای شما لذت ببرند . در حالی که خوب است وقت خود را برای ایجاد محتوای ارزشمند اصلی صرف کنید ، مدتی را نیز برای تبلیغ محتوا صرف کنید .

یک اقتدار شوید

مخاطبان شما با خواندن چند سطر اول شما می توانند متوجه شوند که آیا شما یک مرجع هستید یا نه . اگر نمی دانید چه چیزی می فروشید ، چگونه امیدوار هستید که کسی را متقاعد به خرید کنید ؟

این بدان معنی است که شما باید مشکلاتی را که مخاطبان خود با آن مواجه هستند ، بشناسید . همچنین باید راه حلی که ارائه می دهید را درک کنید.  تا جایی که می توانید در مورد موضوع تحقیق کنید.

ارائه پاسخ های معتبر به مخاطبان خود ساده ترین راه برای جلب اعتماد آن هاست . وقتی این نوع محتوا را منتشر می کنید ، مخاطبان شما راحت تر پول خود را برای محصول شما خرج می کنند .

مخاطب هدف خود را درک کنید

برای بسیاری از تولیدکنندگان محتوا ، درک مخاطب هدف یک اصل اساسی بازاریابی محتوا است . قبل از اینکه حتی شروع به تولید محتوا کنید ، باید بدانید که محتوا را برای چه کسی ایجاد می کنید . در اینجا چند سوال برای کمک به شما وجود دارد:

  • مشتریان شما چه کسانی هستند ؟
  • چه چیزی برای آن ها جذاب است ؟
  • کدام پلتفرم ها را می توانید پیدا کنید ؟

پاسخ این سوالات را بیابید و ایجاد محتوای مناسب برای مخاطبان هدفتان آسان تر می شود . روی ایجاد پروفایل برای مشتری ایده آل خود کار کنید. هرچه اطلاعات بیشتری در مورد مخاطبان خود داشته باشید ، جلب توجه آن ها آسان تر است .

محتوایی را بشناسید که برای جایگاه شما جذاب است .

هرچه بیشتر مخاطبان هدف خود را درک کنید ، شناخت نوع محتوای مورد نظر آن ها آسان تر خواهد بود .

5/5 - (1 امتیاز)
, , , , ,
نوشتهٔ پیشین
اهمیت طراحی سایت در برندینگ و فروش محصولات و خدمات
نوشتهٔ بعدی
اهمیت تولید محتوا در برندسازی و فروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.